Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center. V první části práci jsou zpracovány teoretické podklady ohledně marketingu, marketingového mixu a hlavně komunikačního mixu a jeho nových trendů. Dále je stručně představena společnost Techmania Science Center, jejímž cílem je přivést mladé lidi k vědě a technice zábavnou formou. Součástí bakalářské práce je také popis jednotlivých složek marketingového mixu Techmania Science Center, jejího komunikačního mixu a reklamních kampaní. Následuje vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on marketing communication of nonprofit organization Techmania Science Center. In the first part of the thesis the theoretical data about marketing, marketing mix and mainly communication mix and its new trends are processed. Next there is a short introduction of the Techmania Science Center company, which aims to bring young people to science and technology in an entertaining way. A description of individual components of a marketing mix of Techmania Science Center is a part of the thesis, as well as a description of its communication mix and some advertising campaigns. Then follows an appraisal of a survey and a recommendation for improvements of marketing communication of the company.
Keywords
marketingová komunikace, komunikační mix, Techmania Science Center
Keywords in English
marketing communication, communication mix, Techmania Science Center
Length of the covering note
61 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci neziskové organizace Techmania Science Center. V první části práci jsou zpracovány teoretické podklady ohledně marketingu, marketingového mixu a hlavně komunikačního mixu a jeho nových trendů. Dále je stručně představena společnost Techmania Science Center, jejímž cílem je přivést mladé lidi k vědě a technice zábavnou formou. Součástí bakalářské práce je také popis jednotlivých složek marketingového mixu Techmania Science Center, jejího komunikačního mixu a reklamních kampaní. Následuje vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření a doporučení pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on marketing communication of nonprofit organization Techmania Science Center. In the first part of the thesis the theoretical data about marketing, marketing mix and mainly communication mix and its new trends are processed. Next there is a short introduction of the Techmania Science Center company, which aims to bring young people to science and technology in an entertaining way. A description of individual components of a marketing mix of Techmania Science Center is a part of the thesis, as well as a description of its communication mix and some advertising campaigns. Then follows an appraisal of a survey and a recommendation for improvements of marketing communication of the company.
Keywords
marketingová komunikace, komunikační mix, Techmania Science Center
Keywords in English
marketing communication, communication mix, Techmania Science Center
Research Plan
Formulujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Představte organizaci Techmania Science Center.
Analyzujte současné využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center.
Pomocí vhodných metod proveďte zhodnocení vybrané komunikační kampaně Techmania Science Center.
Formulujte doporučení a závěry.
Research Plan
Formulujte teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace.
Představte organizaci Techmania Science Center.
Analyzujte současné využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu Techmania Science Center.
Pomocí vhodných metod proveďte zhodnocení vybrané komunikační kampaně Techmania Science Center.
Formulujte doporučení a závěry.
Recommended resources
KOTLER, Philip, WONG, Veronica aj. Moderní marketing. 1. vydání, Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, BERGH, Joeri van den, GEUENS, Maggie. Marketingová komunikace. 1. vydání, Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu: nejnovější trendy a postupy. 1. vydání, Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-868-9848-2.
Recommended resources
KOTLER, Philip, WONG, Veronica aj. Moderní marketing. 1. vydání, Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, BERGH, Joeri van den, GEUENS, Maggie. Marketingová komunikace. 1. vydání, Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu: nejnovější trendy a postupy. 1. vydání, Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-868-9848-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP.