Předložená diplomová práce má za cíl zjistit využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je zaměřena pozornost na vysvětlení základních pojmů týkajících se dané problematiky a dále jsou zde podrobněji popsány jednotlivé nástroje in-store komunikace. Mezi nástroje in-store komunikace jsou pro účely této diplomové práce zařazeny POP prostředky, nákupní prostředí a moderní technologie, které jsou považovány za zprostředkovatele komunikace v obchodech. V praktické část práce se nachází výsledky výzkumu, který probíhal v rámci projektu SGS-2015-023 s názvem "Využití moderních technologií v marketingové komunikaci" a kterého byla autorka předkládané diplomové práce členem. V závěru práce jsou výsledky výzkumu shrnuty a jsou doplněny o možná doporučení.
Annotation in English
The aim of the submitted thesis is to find out the extent of utilization of in-store marketing tools in retail. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the explanation of the basic terms relevant to the given problems which is followed by a detailed description of the particular in-store communication tools. Among those included for the purpose of this thesis belong the POP means, the shopping environment and the modern technology which are considered the intermediaries of communication in the shops. The practical part deals with the results of the research that was done within the SGS-2015-023 project called The Use of Modern Technology in Marketing Communication which the author of this thesis participated in. The final part sums up the results of the research and supplements it with potential recommendations.
Keywords
in-store, point of purchase, nákupní prostředí, moderní technologie
Keywords in English
in-store, point of purchase, shopping environment, modern technology
Length of the covering note
112 s. (174 912 znaků)
Language
CZ
Annotation
Předložená diplomová práce má za cíl zjistit využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodech. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce je zaměřena pozornost na vysvětlení základních pojmů týkajících se dané problematiky a dále jsou zde podrobněji popsány jednotlivé nástroje in-store komunikace. Mezi nástroje in-store komunikace jsou pro účely této diplomové práce zařazeny POP prostředky, nákupní prostředí a moderní technologie, které jsou považovány za zprostředkovatele komunikace v obchodech. V praktické část práce se nachází výsledky výzkumu, který probíhal v rámci projektu SGS-2015-023 s názvem "Využití moderních technologií v marketingové komunikaci" a kterého byla autorka předkládané diplomové práce členem. V závěru práce jsou výsledky výzkumu shrnuty a jsou doplněny o možná doporučení.
Annotation in English
The aim of the submitted thesis is to find out the extent of utilization of in-store marketing tools in retail. It is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the explanation of the basic terms relevant to the given problems which is followed by a detailed description of the particular in-store communication tools. Among those included for the purpose of this thesis belong the POP means, the shopping environment and the modern technology which are considered the intermediaries of communication in the shops. The practical part deals with the results of the research that was done within the SGS-2015-023 project called The Use of Modern Technology in Marketing Communication which the author of this thesis participated in. The final part sums up the results of the research and supplements it with potential recommendations.
Keywords
in-store, point of purchase, nákupní prostředí, moderní technologie
Keywords in English
in-store, point of purchase, shopping environment, modern technology
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do dané problematiky.
Vymezte trendy v in-store marketingu.
Realizujte šetření v maloobchodech zaměřené na in-store marketing.
Shrňte a vypracujte závěry z výsledků šetření.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do dané problematiky.
Vymezte trendy v in-store marketingu.
Realizujte šetření v maloobchodech zaměřené na in-store marketing.
Shrňte a vypracujte závěry z výsledků šetření.
Recommended resources
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 215 s. 8 s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-247-2840-7.
ČECHUROVÁ, Lenka a kol. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. Vydání první. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, 196 stran. ISBN 978-80-261-0455-1.
KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER a Daniela KROFIÁNOVÁ. Marketing management: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
HESKOVÁ, Marie, Peter ŠTARCHOŇ a Daniela KROFIÁNOVÁ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
Recommended resources
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store komunikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 215 s. 8 s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-247-2840-7.
ČECHUROVÁ, Lenka a kol. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. Vydání první. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, 196 stran. ISBN 978-80-261-0455-1.
KOTLER, Philip, Kevin Lane KELLER a Daniela KROFIÁNOVÁ. Marketing management: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
HESKOVÁ, Marie, Peter ŠTARCHOŇ a Daniela KROFIÁNOVÁ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.