Předložená diplomová práce je zaměřena na identifikaci preferencí a chování spotřebitelů spojených se službami mobilních operátorů, což je téma související s aktuální situací na trhu mobilních operátorů v České republice. Výstupem této práce je odhalení nejvýznamnějších rozdílů v chování a preferencích spotřebitelů v souvislosti s uvedenými službami. Tyto rozdíly byly identifikovány prostřednictvím realizace výzkumu zákazníků mobilních operátorů, který byl zaměřen především na vliv rychle se rozvíjejícího trhu mobilních operátorů na loajalitu spotřebitelů a na vliv marketingových kampaní na rozhodování spotřebitele při změně služeb nebo operátora.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis is focused on identifying consumer preferences and behaviour associated with the services of mobile operators, which is a topic related to the current situation on the mobile market in the Czech Republic. The outcome of this work is to reveal major differences in the behaviour and preferences of consumers in relation to those services. These differences were identified through the realization of research of mobile operator customers, which was focused primarily on the impact of the rapidly evolving mobile market to the loyalty of consumers and the impact of marketing campaigns on consumer decision when changing service provider or operator.
Klíčová slova
preference spotřebitelů, chování spotřebitele, mobilní operátoři, virtuální mobilní operátoři
Klíčová slova v angličtině
consumer preferences, consumer behaviour, mobile operators, MVNOs
Rozsah průvodní práce
117
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce je zaměřena na identifikaci preferencí a chování spotřebitelů spojených se službami mobilních operátorů, což je téma související s aktuální situací na trhu mobilních operátorů v České republice. Výstupem této práce je odhalení nejvýznamnějších rozdílů v chování a preferencích spotřebitelů v souvislosti s uvedenými službami. Tyto rozdíly byly identifikovány prostřednictvím realizace výzkumu zákazníků mobilních operátorů, který byl zaměřen především na vliv rychle se rozvíjejícího trhu mobilních operátorů na loajalitu spotřebitelů a na vliv marketingových kampaní na rozhodování spotřebitele při změně služeb nebo operátora.
Anotace v angličtině
The submitted diploma thesis is focused on identifying consumer preferences and behaviour associated with the services of mobile operators, which is a topic related to the current situation on the mobile market in the Czech Republic. The outcome of this work is to reveal major differences in the behaviour and preferences of consumers in relation to those services. These differences were identified through the realization of research of mobile operator customers, which was focused primarily on the impact of the rapidly evolving mobile market to the loyalty of consumers and the impact of marketing campaigns on consumer decision when changing service provider or operator.
Klíčová slova
preference spotřebitelů, chování spotřebitele, mobilní operátoři, virtuální mobilní operátoři
Klíčová slova v angličtině
consumer preferences, consumer behaviour, mobile operators, MVNOs
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky preferencí a chování spotřebitele na trhu mobilních operátorů.
Představte společnosti působící na trhu mobilních operátorů.
Proveďte šetření u zákazníků mobilních operátorů.
Diskutujte závěry a navrhněte možná doporučení zkvalitnění nabídky služeb mobilních operátorů.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky preferencí a chování spotřebitele na trhu mobilních operátorů.
Představte společnosti působící na trhu mobilních operátorů.
Proveďte šetření u zákazníků mobilních operátorů.
Diskutujte závěry a navrhněte možná doporučení zkvalitnění nabídky služeb mobilních operátorů.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ, Hilda. Spotřebitel: (chování spotřebitele a jeho výzkum). Praha: Oeconomica, 2007. 254 s. ISBN 978-80-245-1275-4.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. Praha: Grada Publishing, 2014. 289 s. ISBN 978-80-247-4843-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.