Předložená diplomová práce se zabývá analýzou inzerce nabídek zaměstnání ve vybraném denním tisku vycházejícím na území České republiky ve dvou časových sondách. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část práce prezentuje přehled situace zaměstnanosti v České republice mezi lety 2009 až 2013 a věnuje se úvodu do problematiky médií a reklamy s důrazem na reklamu v denním tisku. Dále definuje marketingový výzkum a zabývá se jeho teoretickým návrhem. Empirická část práce se věnuje praktickému návrhu výzkumného šetření a jeho realizaci. Prezentuje výsledky první i druhé výzkumné sondy a navzájem je komparuje. Nejdůležitější závěry výzkumných sond zároveň komparuje s výsledky celorepublikové analýzy z roku 2012 od Mgr. Pavlíny Šťastnové a Jiřího Tillnera, MBA. V závěru práce je věnována pozornost zpracování výzkumné zprávy, jejíž cílem je shrnout nejdůležitější závěry provedeného výzkumného šetření.
Anotace v angličtině
This diploma thesis analyzes job offers in selected newspapers published in the Czech Republic in two time probes. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part presents an overview of the employment situation in the Czech Republic between 2009 - 2013 and focuses on introduction to media and advertising with an emphasis on advertising in newspapers. It also defines marketing research and discusses its theoretical design. The empirical part focuses on practical research proposal and its implementation. It presents the results of the first and second research probes and compares them with each other. The most important conclusions of the research probes are also compared with the results of the nationwide analysis of 2012 by Mgr. Pavlína Šťastnová and Jiří Tillner, MBA. The conclusion of the thesis contains the research report, which summarizes the key findings of the research conducted.
Employment, jobs, daily newspaper, advertisement, research survey
Rozsah průvodní práce
121 s. (155 747 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou inzerce nabídek zaměstnání ve vybraném denním tisku vycházejícím na území České republiky ve dvou časových sondách. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část práce prezentuje přehled situace zaměstnanosti v České republice mezi lety 2009 až 2013 a věnuje se úvodu do problematiky médií a reklamy s důrazem na reklamu v denním tisku. Dále definuje marketingový výzkum a zabývá se jeho teoretickým návrhem. Empirická část práce se věnuje praktickému návrhu výzkumného šetření a jeho realizaci. Prezentuje výsledky první i druhé výzkumné sondy a navzájem je komparuje. Nejdůležitější závěry výzkumných sond zároveň komparuje s výsledky celorepublikové analýzy z roku 2012 od Mgr. Pavlíny Šťastnové a Jiřího Tillnera, MBA. V závěru práce je věnována pozornost zpracování výzkumné zprávy, jejíž cílem je shrnout nejdůležitější závěry provedeného výzkumného šetření.
Anotace v angličtině
This diploma thesis analyzes job offers in selected newspapers published in the Czech Republic in two time probes. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part presents an overview of the employment situation in the Czech Republic between 2009 - 2013 and focuses on introduction to media and advertising with an emphasis on advertising in newspapers. It also defines marketing research and discusses its theoretical design. The empirical part focuses on practical research proposal and its implementation. It presents the results of the first and second research probes and compares them with each other. The most important conclusions of the research probes are also compared with the results of the nationwide analysis of 2012 by Mgr. Pavlína Šťastnová and Jiří Tillner, MBA. The conclusion of the thesis contains the research report, which summarizes the key findings of the research conducted.
Employment, jobs, daily newspaper, advertisement, research survey
Zásady pro vypracování
Vypracujte úvodní přehled k situaci zaměstnanosti v ČR na základě sekundárních zdrojů.
Popište výhody a nevýhody tisku jako média se zaměřením na sledované téma.
Vytvořte návrh výzkumného šetření.
Realizujte výzkumnou sondu ve zvoleném tisku pro zvolené období.
Vytvořte výzkumnou zprávu s akcentem na marketingovou stránku komunikace.
Zásady pro vypracování
Vypracujte úvodní přehled k situaci zaměstnanosti v ČR na základě sekundárních zdrojů.
Popište výhody a nevýhody tisku jako média se zaměřením na sledované téma.
Vytvořte návrh výzkumného šetření.
Realizujte výzkumnou sondu ve zvoleném tisku pro zvolené období.
Vytvořte výzkumnou zprávu s akcentem na marketingovou stránku komunikace.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
KOTLER, Philip, KELLER, Lane, Kevin. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠŤASTNOVÁ, Pavlína, TILLNER, Jiří. Analýza inzertní nabídky zaměstnání v denním tisku a na internetu 2012. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2013. (dokument v PDF)
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama. Jak dělat reklamu. Praha: Grada. 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
KOTLER, Philip, KELLER, Lane, Kevin. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
ŠŤASTNOVÁ, Pavlína, TILLNER, Jiří. Analýza inzertní nabídky zaměstnání v denním tisku a na internetu 2012. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2013. (dokument v PDF)
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Reklama. Jak dělat reklamu. Praha: Grada. 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta DP.