Bakalářská práce "Inovativní přístupy k marketingu v neziskové sféře" pojednává o tom, že se můžeme věnovat marketingu i v neziskové sféře. Dále se práce zaměřuje na Nadaci Naše dítě a její projekty. Práce je zaměřena na projekty věnující se kampaním na ochranu dětí před fyzickým a psychickým týráním. Je zde i navržena kampaň, která má stejné zaměření. Kampaň nese název "BRAŇ SE," a to proti týrání a zneužívání. Cílem práce je upozornit na závažnost problému v oblasti týraných a zneužívaných dětí. V první části práce jsou charakterizovány základní teoretické poznatky, druhá část práce je zaměřena přímo na Nadaci Naše dítě a na návrh Kampaně.
Annotation in English
Purpose of this work named " Innovative approaches to marketing in non-profit sector" deals with the problem of marketing approach in the non-profitable area of the interest. This work also deals with the campaign "Our Child" and its projects. The thesis is focused on the project, which deals with the problem of protection the children against the physical and psychical maltreatment. One of possible campaign with similar topic was proposed here. The name of this campaign is "DEFEND YOURSELF" against the maltreatment and abusing. The goal of this thesis is to inform and to warn about the relevance of this problem in case of maltreatment and abused children. This work formulates the elementary theoretical knowledge in the first part. Second part is focused directly on the foundation "OUR CHILD" and on the proposing of the campaign.
Keywords
Marketing, neziskový sektor, Nadace Naše dítě, kampaň.
Keywords in English
Marketing, non-profit sector, The Our Child foundation, campaign.
Length of the covering note
76
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce "Inovativní přístupy k marketingu v neziskové sféře" pojednává o tom, že se můžeme věnovat marketingu i v neziskové sféře. Dále se práce zaměřuje na Nadaci Naše dítě a její projekty. Práce je zaměřena na projekty věnující se kampaním na ochranu dětí před fyzickým a psychickým týráním. Je zde i navržena kampaň, která má stejné zaměření. Kampaň nese název "BRAŇ SE," a to proti týrání a zneužívání. Cílem práce je upozornit na závažnost problému v oblasti týraných a zneužívaných dětí. V první části práce jsou charakterizovány základní teoretické poznatky, druhá část práce je zaměřena přímo na Nadaci Naše dítě a na návrh Kampaně.
Annotation in English
Purpose of this work named " Innovative approaches to marketing in non-profit sector" deals with the problem of marketing approach in the non-profitable area of the interest. This work also deals with the campaign "Our Child" and its projects. The thesis is focused on the project, which deals with the problem of protection the children against the physical and psychical maltreatment. One of possible campaign with similar topic was proposed here. The name of this campaign is "DEFEND YOURSELF" against the maltreatment and abusing. The goal of this thesis is to inform and to warn about the relevance of this problem in case of maltreatment and abused children. This work formulates the elementary theoretical knowledge in the first part. Second part is focused directly on the foundation "OUR CHILD" and on the proposing of the campaign.
Keywords
Marketing, neziskový sektor, Nadace Naše dítě, kampaň.
Keywords in English
Marketing, non-profit sector, The Our Child foundation, campaign.
Research Plan
Proveďte rešerši a syntézu sekundárních zdrojů k řešené problematice.
Charakterizujte neziskovou organizaci, která bude v práci řešena.
Pomocí vhodných metod analyzujte marketingové činnosti vybrané organizace.
Navrhněte inovativní marketingovou kampaň pro konkrétní aktivitu vybrané organizace.
Research Plan
Proveďte rešerši a syntézu sekundárních zdrojů k řešené problematice.
Charakterizujte neziskovou organizaci, která bude v práci řešena.
Pomocí vhodných metod analyzujte marketingové činnosti vybrané organizace.
Navrhněte inovativní marketingovou kampaň pro konkrétní aktivitu vybrané organizace.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 4. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. ISBN 80-7041-859-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 4. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. ISBN 80-7041-859-1.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2014. ISBN 978-80-247-5037-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci