Výstupem bakalářské práce je značka a zpracování obchodních tiskovin malé firmy. Konkrétně se jedná o vlastní, nově vznikající kreativní studio nesoucí název REMBRAND s.r.o., zaměřené především na redesign značek a tvorbu korporátního stylu. Nabízí však i ostatní služby v podobě tvorby propagačních tiskovin, obalového designu, webdesignu apod. Celek ve výsledné podobě představuje grafické řešení podstatné části jednotného vizuálního stylu firmy.
Annotation in English
Output of my bachelor thesis is the brand and preparing business printed materials small company. The company will be studio called REMBRAND l.t.d. This studio should be active on design market concerned on redesign of company marks (brands) and corporate style. It also offers complex services like creation of promotional printed materials, packaging design, web design, etc. Whole in its final form presents a substantial part of the graphic design of a uniform visual style of the company.
graphic design, logotype, brand, corporate identity, mercantile prints
Length of the covering note
16 s. (19 329 znaků)
Language
CZ
Annotation
Výstupem bakalářské práce je značka a zpracování obchodních tiskovin malé firmy. Konkrétně se jedná o vlastní, nově vznikající kreativní studio nesoucí název REMBRAND s.r.o., zaměřené především na redesign značek a tvorbu korporátního stylu. Nabízí však i ostatní služby v podobě tvorby propagačních tiskovin, obalového designu, webdesignu apod. Celek ve výsledné podobě představuje grafické řešení podstatné části jednotného vizuálního stylu firmy.
Annotation in English
Output of my bachelor thesis is the brand and preparing business printed materials small company. The company will be studio called REMBRAND l.t.d. This studio should be active on design market concerned on redesign of company marks (brands) and corporate style. It also offers complex services like creation of promotional printed materials, packaging design, web design, etc. Whole in its final form presents a substantial part of the graphic design of a uniform visual style of the company.
graphic design, logotype, brand, corporate identity, mercantile prints
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: Variantní řešení značky, stručný logomanuál, obchodní tiskoviny
Formát: Řada formátů (vyplyne ze zpracování)
Popis realizace: Seznámení s předmětem podnikání firmy, návrh značky a stručného logomanuálu,
poté zpracování obchodních tiskovin a následná realizace
Výstup: Značka, logomanuál, obchodní tiskoviny
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven)
a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) listopad - Teoretická část práce:
(bod 1. 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji dříve, nežli začnu pracovat).
Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) Prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) Leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) Únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce,
předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) Březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) Duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace,
odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba: Červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: Variantní řešení značky, stručný logomanuál, obchodní tiskoviny
Formát: Řada formátů (vyplyne ze zpracování)
Popis realizace: Seznámení s předmětem podnikání firmy, návrh značky a stručného logomanuálu,
poté zpracování obchodních tiskovin a následná realizace
Výstup: Značka, logomanuál, obchodní tiskoviny
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven)
a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) listopad - Teoretická část práce:
(bod 1. 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji dříve, nežli začnu pracovat).
Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce.
Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) Prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) Leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) Únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce,
předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) Březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) Duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace,
odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba: Červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Recommended resources
HEALEY, Matthew. Co je branding? Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
HEALEY, Matthew. Design loga. Brno: ComputerPress, 2011. ISBN 978-80-251-3608-9.
ABROSE, G., HARRIS, P. Layout - Velký průvodce grafickou úpravou. Brno: ComputerPress, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
ABROSE, G., HARRIS, P. Grafický design - Typografie. Brno: ComputerPress, 2010. ISBN 978-80-251-2967-8.
FIELL, C., FIELL, P. Graphic design now. Kolín: Taschen, 2003. ISBN 3-8228-4778-X.
UEBELE, Andreas. Orientierungssysteme und Signaletik. Mainz: Schmidt Hermann Verlag, 2006. ISBN 3-87439-674-6.
Recommended resources
HEALEY, Matthew. Co je branding? Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
HEALEY, Matthew. Design loga. Brno: ComputerPress, 2011. ISBN 978-80-251-3608-9.
ABROSE, G., HARRIS, P. Layout - Velký průvodce grafickou úpravou. Brno: ComputerPress, 2009. ISBN 978-80-251-2165-8.
ABROSE, G., HARRIS, P. Grafický design - Typografie. Brno: ComputerPress, 2010. ISBN 978-80-251-2967-8.
FIELL, C., FIELL, P. Graphic design now. Kolín: Taschen, 2003. ISBN 3-8228-4778-X.
UEBELE, Andreas. Orientierungssysteme und Signaletik. Mainz: Schmidt Hermann Verlag, 2006. ISBN 3-87439-674-6.
Enclosed appendices
1 CD ROM
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.