animovaná e-kniha s rozšířenou realitou podle povídky "Králíček sameťáček aneb jak hračky ožívají"
Annotation in English
animated e-book with augmented reality by the story of "The velveteen rabbit or how toys become real"
Keywords
rozšířená realita, počítačová grafika, interaktívní kniha, kniha pro děti, animace, animovaná e-kniha
Keywords in English
augmented reality, computer graphics, interactive book for children, animation, animated e-book
Length of the covering note
33 s. (22 547 znaků)
Language
CZ
Annotation
animovaná e-kniha s rozšířenou realitou podle povídky "Králíček sameťáček aneb jak hračky ožívají"
Annotation in English
animated e-book with augmented reality by the story of "The velveteen rabbit or how toys become real"
Keywords
rozšířená realita, počítačová grafika, interaktívní kniha, kniha pro děti, animace, animovaná e-kniha
Keywords in English
augmented reality, computer graphics, interactive book for children, animation, animated e-book
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 kniha, 1 aplikace pro tablet
Formát: aplikace pro Android
Popis realizace:
a) námět a literární scénář
b) storyboard
c) výtvarná a animační příprava (layout)
d) realizace
e) postprodukce (střih, zvuk)
Rozsah: 3 - 5 min.
Výstup: Zpracování autorského námětu pomocí animačních technik, realizace pomocí knihy a aplikace pro tablet s použitím rozšířené reality (augmented reality).
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1 kniha, 1 aplikace pro tablet
Formát: aplikace pro Android
Popis realizace:
a) námět a literární scénář
b) storyboard
c) výtvarná a animační příprava (layout)
d) realizace
e) postprodukce (střih, zvuk)
Rozsah: 3 - 5 min.
Výstup: Zpracování autorského námětu pomocí animačních technik, realizace pomocí knihy a aplikace pro tablet s použitím rozšířené reality (augmented reality).
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Recommended resources
DUTKA, Edgar. Scenáristika animovaného filmu Minimum z dějin české animace. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2012. ISBN 978-80-7331-252-7.
DUTKA, Edgar. Minimum z dějin světové animace. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2012. ISBN 978-80-7331-253-4.
NORŠTEJN, Jurij Borisovič. Sníh na trávě. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze a Jakub Hora, 2013. ISBN 978-80-7331-124-7. ISBN 978-80-7331-276-3.
KUBÍČEK, Jiří. Úvod do estetiky animace. Praha: Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra animované tvorby, 2004. ISBN 80-7331-019-8.
DOVNIKOVIĆ, Borivoj. Škola kresleného filmu. Praha: Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra animovaného filmu, 2007. ISBN 978-80-7331-105-6.
MCCLOUD, Scott. Jak rozumět komiksu. Brno: Nakladatelství BB/art s.r.o. ve spolupráci s nakladatelstvím Jiří Buchal BB/art, 2008. ISBN 978-80-7381-419-9.
WILLIAMS, Richard. The Animator's Survival Kit. London: Richard Williams and Imogen Sutton, 2001,2009. ISBN 0-571-23834-7.
BLACHMAN, Sue. Beginning 3D Game Development with Unity 4, 2nd Edition. New-York: Springer Science, 2013. ISBN-10: 1430248998.
Recommended resources
DUTKA, Edgar. Scenáristika animovaného filmu Minimum z dějin české animace. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2012. ISBN 978-80-7331-252-7.
DUTKA, Edgar. Minimum z dějin světové animace. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze, 2012. ISBN 978-80-7331-253-4.
NORŠTEJN, Jurij Borisovič. Sníh na trávě. Praha: Nakladatelství Akademie múzických umění v Praze a Jakub Hora, 2013. ISBN 978-80-7331-124-7. ISBN 978-80-7331-276-3.
KUBÍČEK, Jiří. Úvod do estetiky animace. Praha: Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra animované tvorby, 2004. ISBN 80-7331-019-8.
DOVNIKOVIĆ, Borivoj. Škola kresleného filmu. Praha: Akademie múzických umění v Praze, filmová a televizní fakulta, katedra animovaného filmu, 2007. ISBN 978-80-7331-105-6.
MCCLOUD, Scott. Jak rozumět komiksu. Brno: Nakladatelství BB/art s.r.o. ve spolupráci s nakladatelstvím Jiří Buchal BB/art, 2008. ISBN 978-80-7381-419-9.
WILLIAMS, Richard. The Animator's Survival Kit. London: Richard Williams and Imogen Sutton, 2001,2009. ISBN 0-571-23834-7.
BLACHMAN, Sue. Beginning 3D Game Development with Unity 4, 2nd Edition. New-York: Springer Science, 2013. ISBN-10: 1430248998.
Enclosed appendices
1 CD ROM, 1 kniha
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Název práce: ANIMOVANÁ E-KNIHA
Navržená známka vedoucího práce: 2
Navržená známka oponenta: 2
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou prezentace
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.