Zaměřuji se na reklamu z pohledu spotřebitele nikoli prodejce. Jak dopadá naše prádlo při pravidelném používání? Tato myšlenka doprovází celou práci. Chtěla jsem poukázat na nedostatečnou informovanost zboží v reklamě, která v dnešní době není pravidlem a její součástí.Vytvořila jsem sice nelichotivou reklamu, ale za to skutečnou.
Anotace v angličtině
I am going to focus on advertising from the consumer perspective rather than the retailer's perspective. What do our clothes really look like in daily life? This idea accompanies my entire thesis. I wanted to point out the lack of product awareness in advertising.I created alternative advertising, but at least it is real.
Klíčová slova
módní fotografie, reklama, oděv, silonky, netradičnost, nový pohled, spodní prádlo, spotřebitel, nelichotivost, pravda
Klíčová slova v angličtině
fashion photography, advertising, clothing, silon socks, extraordinarity, new view, underwear, consumer,unflattering, truth
Rozsah průvodní práce
28 s.(27 923 znaků),14s. příl.
Jazyk
CZ
Anotace
Zaměřuji se na reklamu z pohledu spotřebitele nikoli prodejce. Jak dopadá naše prádlo při pravidelném používání? Tato myšlenka doprovází celou práci. Chtěla jsem poukázat na nedostatečnou informovanost zboží v reklamě, která v dnešní době není pravidlem a její součástí.Vytvořila jsem sice nelichotivou reklamu, ale za to skutečnou.
Anotace v angličtině
I am going to focus on advertising from the consumer perspective rather than the retailer's perspective. What do our clothes really look like in daily life? This idea accompanies my entire thesis. I wanted to point out the lack of product awareness in advertising.I created alternative advertising, but at least it is real.
Klíčová slova
módní fotografie, reklama, oděv, silonky, netradičnost, nový pohled, spodní prádlo, spotřebitel, nelichotivost, pravda
Klíčová slova v angličtině
fashion photography, advertising, clothing, silon socks, extraordinarity, new view, underwear, consumer,unflattering, truth
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: Minimálně 15 fotografií + portfolio minimálně 30 fotografií.
Formát: Finální výběr dle charakteru fotografií, portfolio idem.
Popis realizace: Vytvoření pěti pracovních variant o dvaceti snímcích.
Finální podoba se bude skládat z patnácti návrhů na reklamu či anti kampaň na tři různé produkty, ze kterých bude vyzařovat komfort či dis komfort jejich užívání.
Výstup: Výstavní kolekce + portfolio.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: Minimálně 15 fotografií + portfolio minimálně 30 fotografií.
Formát: Finální výběr dle charakteru fotografií, portfolio idem.
Popis realizace: Vytvoření pěti pracovních variant o dvaceti snímcích.
Finální podoba se bude skládat z patnácti návrhů na reklamu či anti kampaň na tři různé produkty, ze kterých bude vyzařovat komfort či dis komfort jejich užívání.
Výstup: Výstavní kolekce + portfolio.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Seznam doporučené literatury
BOLTON, Andrew. Alexander McQueen: Savage Beauty. New York: Metropolitan Museum of Art, 2011. ISBN 978-0300169782.
SEELING, Charlotte. Fashion: 150 Years of Couturiers, Designers, Labels. H. F. Ullmann Publishing Gmbh, 2012. ISBN 978-3848001217.
SLOMAN, Paul. New Fashion Photography. New York: Prestel USA, 2013. ISBN 978-3791347912.
TOSCANI, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha: Slovart, 1996. ISBN 80-85871-82-3.
REMY, Patrick. The Art of Fashion Photography. New York: Prestel, 2014. ISBN 978-3791348407.
NEWTON, Helmut. Sumo. London: Taschen, 2009. ISBN 3836517302.
KEANEY, Magdalene. Fashion Photography Next. Londýn: Thames & Hudson, 2014. ISBN 978-0500544358.
Seznam doporučené literatury
BOLTON, Andrew. Alexander McQueen: Savage Beauty. New York: Metropolitan Museum of Art, 2011. ISBN 978-0300169782.
SEELING, Charlotte. Fashion: 150 Years of Couturiers, Designers, Labels. H. F. Ullmann Publishing Gmbh, 2012. ISBN 978-3848001217.
SLOMAN, Paul. New Fashion Photography. New York: Prestel USA, 2013. ISBN 978-3791347912.
TOSCANI, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha: Slovart, 1996. ISBN 80-85871-82-3.
REMY, Patrick. The Art of Fashion Photography. New York: Prestel, 2014. ISBN 978-3791348407.
NEWTON, Helmut. Sumo. London: Taschen, 2009. ISBN 3836517302.
KEANEY, Magdalene. Fashion Photography Next. Londýn: Thames & Hudson, 2014. ISBN 978-0500544358.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: FASHION: "INSIDE OUT"
Navržená známka vedoucího práce: 2
Navržená známka oponenta: 2
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Následně komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Komise se seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.