Práce se zabývá návrhem šatního systému pro mateřskou školu. Součástí práce je rešerše šatních systémů a souhrn ergonomických a hygienických norem. Výstupem je návrh systému řešící nevzhlednost oblečení v policích a rozvíjející dětskou samostatnost a kreativitu.
Anotace v angličtině
The thesis proposes šatního system for nursery school. The work includes research and wardrobe systems summary ergonomic and hygienic standards. The outcome is a proposal solver plainness clothing shelves and children's growing independence and creativity.
Klíčová slova
šatna, mateřská škola, děti, nábytek
Klíčová slova v angličtině
cloakroom, nursery school, kids, furniture
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá návrhem šatního systému pro mateřskou školu. Součástí práce je rešerše šatních systémů a souhrn ergonomických a hygienických norem. Výstupem je návrh systému řešící nevzhlednost oblečení v policích a rozvíjející dětskou samostatnost a kreativitu.
Anotace v angličtině
The thesis proposes šatního system for nursery school. The work includes research and wardrobe systems summary ergonomic and hygienic standards. The outcome is a proposal solver plainness clothing shelves and children's growing independence and creativity.
Klíčová slova
šatna, mateřská škola, děti, nábytek
Klíčová slova v angličtině
cloakroom, nursery school, kids, furniture
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: 1 model, 1 prezentační plakát, 1 brožura
Formát: měřítko modelu vyplyne v průběhu práce, plakát velikosti B1, malá brožura
Popis realizace: Zpracování rešerše šatních systémů pro mateřské školy a vyhledání příslušných norem týkajících se ergonomie. Vývoj návrhu na základě rychlých skic a následné konečné vypracování návrhu šatního systému. Vytvoření modelu a plakátu výsledného návrhu. Přiložení informační brožury.
Výstup: Výstupem bude výsledný návrh šatního systému pro mateřskou školu, jeho model, plakát a informační brožura.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: 1 model, 1 prezentační plakát, 1 brožura
Formát: měřítko modelu vyplyne v průběhu práce, plakát velikosti B1, malá brožura
Popis realizace: Zpracování rešerše šatních systémů pro mateřské školy a vyhledání příslušných norem týkajících se ergonomie. Vývoj návrhu na základě rychlých skic a následné konečné vypracování návrhu šatního systému. Vytvoření modelu a plakátu výsledného návrhu. Přiložení informační brožury.
Výstup: Výstupem bude výsledný návrh šatního systému pro mateřskou školu, jeho model, plakát a informační brožura.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (a příp. konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřují dříve než-li začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volby nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen: obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Seznam doporučené literatury
PELCL, Jiří. Design: od myšlenky k realizaci = from idea to realization. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2012, 255 s. ISBN 978-80-86863-45-0.
HOSNEDL, S., KRÁTKÝ, J. Příručka strojního inženýra. Brno: ComputerPress, 1998. ISBN 00-00000-00-1.
https://csnonline.unmz.cz/vyhledavani.aspx
Seznam doporučené literatury
PELCL, Jiří. Design: od myšlenky k realizaci = from idea to realization. Praha: Vysoká škola uměleckoprůmyslová v Praze, 2012, 255 s. ISBN 978-80-86863-45-0.
HOSNEDL, S., KRÁTKÝ, J. Příručka strojního inženýra. Brno: ComputerPress, 1998. ISBN 00-00000-00-1.
https://csnonline.unmz.cz/vyhledavani.aspx
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: Šatní systém pro mateřskou školu
Navržená známka vedoucího práce: 1
Navržená známka oponenta: 3
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce nejprve formou prezentace na PC a poté formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhovaného hodnocení. Dále se komise seznámila i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.