Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána reklama, je představen pivovar a jeho reklamní strategie v Rakousku a Německu. V praktické části je analyzováno šest vybraných reklamních textů pivovaru Budějovický Budvar.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part, there is a description of advertisement, the brewery and its advertising strategies in Austria and Germany are introduced. In the practical part, there is an analysis of six advertisement texts of the brewery Budweiser Budvar.
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána reklama, je představen pivovar a jeho reklamní strategie v Rakousku a Německu. V praktické části je analyzováno šest vybraných reklamních textů pivovaru Budějovický Budvar.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is divided into two parts. In the theoretical part, there is a description of advertisement, the brewery and its advertising strategies in Austria and Germany are introduced. In the practical part, there is an analysis of six advertisement texts of the brewery Budweiser Budvar.
Cíl bakalářské práce :
Zjistit, jakými jazykovými prostředky propaguje pivovar své výrobky na rakouském trhu.
Zásady pro vypracování :
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provést důkladnou analýzu daného tématu
- pravidelné konzultace se školitelem a v rámci těchto konzultací prezentovat dílčí výsledky
- pravidelné studium primární i sekundární literatury a relevantních pramenů
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle - adekvátní odkazy na použitou literaturu- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
Cíl bakalářské práce :
Zjistit, jakými jazykovými prostředky propaguje pivovar své výrobky na rakouském trhu.
Zásady pro vypracování :
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provést důkladnou analýzu daného tématu
- pravidelné konzultace se školitelem a v rámci těchto konzultací prezentovat dílčí výsledky
- pravidelné studium primární i sekundární literatury a relevantních pramenů
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle - adekvátní odkazy na použitou literaturu- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
Budějovický Budvar.Dostupné z: http://www.budejovickybudvar.cz/de
Drabczynski, M. Kommunikationstheorie und Werbung. München : Burda-Medien, 1998. ISBN 3-9804468-4-0.
Garotti,Frederica Ricci. Einführung in die Werbesprache. Trento: UNI service, 2005.ISBN 88-888-5923-3.
Sowinski B.: Werbung. Tübingen : Niemeyer, 1998. ISBN 3-484-37104-8.
Seznam doporučené literatury
Budějovický Budvar.Dostupné z: http://www.budejovickybudvar.cz/de
Drabczynski, M. Kommunikationstheorie und Werbung. München : Burda-Medien, 1998. ISBN 3-9804468-4-0.
Garotti,Frederica Ricci. Einführung in die Werbesprache. Trento: UNI service, 2005.ISBN 88-888-5923-3.
Sowinski B.: Werbung. Tübingen : Niemeyer, 1998. ISBN 3-484-37104-8.