Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku Z - PRINC GOLD, s.r.o. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci s podnikem spokojeni a co by měl podnik vylepšit, aby se do něj klienti rádi vraceli a uskutečňovali zde svůj nákup šperku nebo módního doplňku. K tomuto zjištění dopomohlo dotazníkové šetření. První část práce je zaměřená na teoretickou část řízení vztahu se zákazníkem. Zde jsou popsány základní pojmy, které souvisí s tématem CRM. Ve druhé kapitole je představena společnost Z - PRINC GOLD, s.r.o., a také značky výrobků, které nabízí. Třetí kapitola je zaměřena na dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Ve čtvrté kapitole jsou podány konkrétní návrhy na zlepšení CRM, které autorka stanovila podle výsledku dotazníkového šetření. V páté kapitole se autorka zabývá ekonomickou efektivností navrhovaných opatření.
Annotation in English
Bachelor thesis deals with customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company Z - PRINC GOLD, s.r.o. The aim of this work is to ascertain how customers are satisfied with the company and what the firm should improve for clients to like coming back and realize their purchase of jewellery or fashion accessory. A questionnaire survey helped to achieve this ascertainment. The first part is focused on the theoretical part of customer relationship management. In the first part are described the key concepts related to the topic of CRM. In the second chapter is described the company Z - PRINC GOLD, s.r.o., and also brand of the products it offers. The third chapter focuses on the questionnaire survey and its evaluation. In the fourth chapter are given specific proposals for improving of CRM, which the author has set according to the results of a questionnaire survey. In the fifth chapter the author discusses the economic efficiency of the improvement proposals.
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahu se zákazníkem a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti podniku Z - PRINC GOLD, s.r.o. Cílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci s podnikem spokojeni a co by měl podnik vylepšit, aby se do něj klienti rádi vraceli a uskutečňovali zde svůj nákup šperku nebo módního doplňku. K tomuto zjištění dopomohlo dotazníkové šetření. První část práce je zaměřená na teoretickou část řízení vztahu se zákazníkem. Zde jsou popsány základní pojmy, které souvisí s tématem CRM. Ve druhé kapitole je představena společnost Z - PRINC GOLD, s.r.o., a také značky výrobků, které nabízí. Třetí kapitola je zaměřena na dotazníkové šetření a jeho vyhodnocení. Ve čtvrté kapitole jsou podány konkrétní návrhy na zlepšení CRM, které autorka stanovila podle výsledku dotazníkového šetření. V páté kapitole se autorka zabývá ekonomickou efektivností navrhovaných opatření.
Annotation in English
Bachelor thesis deals with customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company Z - PRINC GOLD, s.r.o. The aim of this work is to ascertain how customers are satisfied with the company and what the firm should improve for clients to like coming back and realize their purchase of jewellery or fashion accessory. A questionnaire survey helped to achieve this ascertainment. The first part is focused on the theoretical part of customer relationship management. In the first part are described the key concepts related to the topic of CRM. In the second chapter is described the company Z - PRINC GOLD, s.r.o., and also brand of the products it offers. The third chapter focuses on the questionnaire survey and its evaluation. In the fourth chapter are given specific proposals for improving of CRM, which the author has set according to the results of a questionnaire survey. In the fifth chapter the author discusses the economic efficiency of the improvement proposals.
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vydání. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
FOSTER, Timothy R. V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-663-2.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
L´ETANG, Jacguie. Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-596-7.
WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0569-9.
Recommended resources
DOHNAL, Jan. Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vydání. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
FOSTER, Timothy R. V. Jak získat a udržet zákazníka. 1. vydání. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-663-2.
KARLÍČEK, Miroslav, KRÁL, Petr. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
L´ETANG, Jacguie. Public Relations - Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-596-7.
WESSLING, Harry. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM: strategie, praktické příklady a scénáře. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0569-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci