Herní knihy jsou takové knihy, ve kterých čtenář řídí dějovou linii příběhu.
Tato práce se zabývá možnostmi přesunutí klasických herních knihy do elektronické podoby.
Je zaměřena na tvorbu herního systému, který dokáže obsáhnout komplexnost těchto děl, dále pak na vývoj programu - editoru, ve kterém bude možné
tyto mnohdy rozsáhlé knihy vytvářet, editovat a následně uložit pro distribuci.
V první části jsou analyzovány prvky, které jsou v tomto oboru používány, následně je popsán mnou vytvořený systém.
Druhá část popisuje návrh editoru a způsob jeho implementace včetně ověření jeho funkcionality.
Anotace v angličtině
In gamebooks the reader is the one who controls the storyline. This work deals with the possibilities of transforming the classic gaming books into electronic form. It is focused on creating a game system, which is able to capture the complexity of those works, as well as the development of the program - editor where is possible to create, edit and then save those often large books for distribution. The first part analyzes the elements that are used in this field and describes the system created by me. The second part describes the design of the editor and the manner of its implementations, including verification of its functionality.
Klíčová slova
XML, hry na hrdiny, přechodové grafy, editor,
Klíčová slova v angličtině
XML, role playing games, directed graph, editor
Rozsah průvodní práce
88
Jazyk
CZ
Anotace
Herní knihy jsou takové knihy, ve kterých čtenář řídí dějovou linii příběhu.
Tato práce se zabývá možnostmi přesunutí klasických herních knihy do elektronické podoby.
Je zaměřena na tvorbu herního systému, který dokáže obsáhnout komplexnost těchto děl, dále pak na vývoj programu - editoru, ve kterém bude možné
tyto mnohdy rozsáhlé knihy vytvářet, editovat a následně uložit pro distribuci.
V první části jsou analyzovány prvky, které jsou v tomto oboru používány, následně je popsán mnou vytvořený systém.
Druhá část popisuje návrh editoru a způsob jeho implementace včetně ověření jeho funkcionality.
Anotace v angličtině
In gamebooks the reader is the one who controls the storyline. This work deals with the possibilities of transforming the classic gaming books into electronic form. It is focused on creating a game system, which is able to capture the complexity of those works, as well as the development of the program - editor where is possible to create, edit and then save those often large books for distribution. The first part analyzes the elements that are used in this field and describes the system created by me. The second part describes the design of the editor and the manner of its implementations, including verification of its functionality.
Klíčová slova
XML, hry na hrdiny, přechodové grafy, editor,
Klíčová slova v angličtině
XML, role playing games, directed graph, editor
Zásady pro vypracování
Prostudujte logiku gamebooků.
Navrhněte systém akcí a vhodné datové struktury pro uložení popisu gamebookové hry.
Navrhněte editor, který umožní tvorbu logiky příběhu hry. Vytvořený příběh bude možné distribuovat pro vyvíjeného gamebookového klienta na platformě Android.
Navržený editor realizujte a ověřte jeho funkcionalitu.
Zásady pro vypracování
Prostudujte logiku gamebooků.
Navrhněte systém akcí a vhodné datové struktury pro uložení popisu gamebookové hry.
Navrhněte editor, který umožní tvorbu logiky příběhu hry. Vytvořený příběh bude možné distribuovat pro vyvíjeného gamebookového klienta na platformě Android.
Navržený editor realizujte a ověřte jeho funkcionalitu.