Tato práce se zabývá využitím sociálních médií v podnikovém a akademickém prostředí. První část práce je zaměřena na pojem sociální média, jeho význam a další rozdělení. V práci je uvedeno dále, jaká sociální média se nejčastěji používají v České republice, popis sociálního marketingu a využití médií v podnikové komunikaci. Práce se zabývá pěti nejpoužívanějšími sociálními médii - Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn a také sociální sítí ResearchGate. Druhá část práce zahrnuje SWOT Analýzy ke zmíněným sociálním médiím. Práce je dále zaměřena na sociální média a jejich využití na vysokých školách. V poslední kapitole je popsán návrh řešení sociálních médií pro akademické prostředí.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the use of social media in the enterprise and academic environment. The first part of thesis focuses on the concept of social media, its importance and categorisation. It also analyses which of the social media are the most wide-spread in the Czech Republic and further elaborates on the theme of social marketing and the use of the media in the internal communication. The thesis deals with five most-used social media - Facebook, Twitter, Google+, YouTube and LinkedIn; as well as the social network ResearchGate. The second part includes SWOT Analyses of hereby mentioned social media. The thesis further focuses on the social media and its use in the academic environment. The final chapter describes the design of social media solutions for the academic environment.
Klíčová slova
Sociální média, Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn, ResearchGate, SWOT Analýza, sociální marketing
Klíčová slova v angličtině
Social media, Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn, ResearchGate, SWOT Analysis, social marketing
Rozsah průvodní práce
52 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce se zabývá využitím sociálních médií v podnikovém a akademickém prostředí. První část práce je zaměřena na pojem sociální média, jeho význam a další rozdělení. V práci je uvedeno dále, jaká sociální média se nejčastěji používají v České republice, popis sociálního marketingu a využití médií v podnikové komunikaci. Práce se zabývá pěti nejpoužívanějšími sociálními médii - Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn a také sociální sítí ResearchGate. Druhá část práce zahrnuje SWOT Analýzy ke zmíněným sociálním médiím. Práce je dále zaměřena na sociální média a jejich využití na vysokých školách. V poslední kapitole je popsán návrh řešení sociálních médií pro akademické prostředí.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the use of social media in the enterprise and academic environment. The first part of thesis focuses on the concept of social media, its importance and categorisation. It also analyses which of the social media are the most wide-spread in the Czech Republic and further elaborates on the theme of social marketing and the use of the media in the internal communication. The thesis deals with five most-used social media - Facebook, Twitter, Google+, YouTube and LinkedIn; as well as the social network ResearchGate. The second part includes SWOT Analyses of hereby mentioned social media. The thesis further focuses on the social media and its use in the academic environment. The final chapter describes the design of social media solutions for the academic environment.
Klíčová slova
Sociální média, Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn, ResearchGate, SWOT Analýza, sociální marketing
Klíčová slova v angličtině
Social media, Facebook, Twitter, Google+, YouTube, LinkedIn, ResearchGate, SWOT Analysis, social marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická východiska
Analýza sociálních médií
SWOT Analýzy sociálních médií
Vysoké školy na sociálních médiích
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Teoretická východiska
Analýza sociálních médií
SWOT Analýzy sociálních médií
Vysoké školy na sociálních médiích
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0
PAVLÍČEK, A. Nová média a sociální sítě. Praha: VŠE Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1742-1
JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, V. Marketing na sociálních sítích: Prosaďte se na Facebooku a Twitteru. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0
PAVLÍČEK, A. Nová média a sociální sítě. Praha: VŠE Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1742-1
JANOUCH, V. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7