Informace o kvalifikační práci Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji
Hlavní téma v angličtině
Problems of cooperation between the school and the school counseling facility in the education of pupils with special educational needs in the Karlovy Vary Region
Název dle studenta
Problémy spolupráce mezi školou a školským poradenským zařízením při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v Karlovarském kraji
Název dle studenta v angličtině
Problems cooperation of schools and school counseling facilities for pupils with special educational needs in Karlovy Vary Region
Práce je zaměřena na spolupráci škol a poradenských zařízení Karlovarského kraje.Vysvětluje pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami.Objasňuje činnost poradenských zařízení, způsob komunikace se školou.Vyhledává problémy, které se ve spolupráci poradenských zařízení objevují z pohledu výchovných poradců i poradenských pracovníků. Navrhuje případné možnosti jejich eliminace.
Anotace v angličtině
Work is focused on cooperation between schools and counseling facilities Carlsbad region.Explains term pupil with special educational needs.Explains activity counseling facilities ,method of communikation with school.Search problems in cooperation with counseling centers appear from the perspective of educational advisors and guidance counselors . Suggests possible options for their elimination .
Klíčová slova
spolupráce, žák se specálními vzdělávacími potřebami, poradenská zařízení, komunikace, problémy spolupráce
Klíčová slova v angličtině
cooperation, pupill with special educational needs, counselting unit, communication,problems cooperation
Rozsah průvodní práce
64s V
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na spolupráci škol a poradenských zařízení Karlovarského kraje.Vysvětluje pojem žák se speciálními vzdělávacími potřebami.Objasňuje činnost poradenských zařízení, způsob komunikace se školou.Vyhledává problémy, které se ve spolupráci poradenských zařízení objevují z pohledu výchovných poradců i poradenských pracovníků. Navrhuje případné možnosti jejich eliminace.
Anotace v angličtině
Work is focused on cooperation between schools and counseling facilities Carlsbad region.Explains term pupil with special educational needs.Explains activity counseling facilities ,method of communikation with school.Search problems in cooperation with counseling centers appear from the perspective of educational advisors and guidance counselors . Suggests possible options for their elimination .
Klíčová slova
spolupráce, žák se specálními vzdělávacími potřebami, poradenská zařízení, komunikace, problémy spolupráce
Klíčová slova v angličtině
cooperation, pupill with special educational needs, counselting unit, communication,problems cooperation
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce\\
2. Sběr a analýza odborné literatury\\
3. Realizace projektu práce\\
4. Závěry a doporučení pro praxi\\
5. Zpracování a odevzdání DP, BP i v elektronické podobě\\
Seznam doporučené literatury
DRYDEN, Windy. Poradenství: stručný přehled. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-807-3673-710.\\
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika: prevence a diagnostika, terapie a poradenství, vzdělávání osob s různým postižením, člověk s handicapem a společnost. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-802-4717-333.\\
ŠAUEROVÁ, M., K. ŠPAČKOVÁ a E. NECHLEBOVÁ. Speciální pedagogika v praxi: [komplexní péče o děti se SPUCH]. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-802-4743-691.\\
VALENTA, Milan a Miroslav ŠAMALÍK. Přehled speciální pedagogiky: rámcové kompendium oboru. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-802-6206-026.\\
ZAPLETALOVÁ, Jana. Obligatorní diagnózy a obligatorní diagnostika v pedagogicko-psychologických poradnách. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006. ISBN 80-868-5629-1. \\
ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.\\
Seznam doporučené literatury
DRYDEN, Windy. Poradenství: stručný přehled. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-807-3673-710.\\
SLOWÍK, Josef. Speciální pedagogika: prevence a diagnostika, terapie a poradenství, vzdělávání osob s různým postižením, člověk s handicapem a společnost. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-802-4717-333.\\
ŠAUEROVÁ, M., K. ŠPAČKOVÁ a E. NECHLEBOVÁ. Speciální pedagogika v praxi: [komplexní péče o děti se SPUCH]. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-802-4743-691.\\
VALENTA, Milan a Miroslav ŠAMALÍK. Přehled speciální pedagogiky: rámcové kompendium oboru. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-802-6206-026.\\
ZAPLETALOVÁ, Jana. Obligatorní diagnózy a obligatorní diagnostika v pedagogicko-psychologických poradnách. Praha: Institut pedagogicko-psychologického poradenství ČR, 2006. ISBN 80-868-5629-1. \\
ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-262-0044-4.\\