Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na historii vývoje vzdělávání všeobecných sester, na současný systém vzdělávání, registrace, na princip kreditního systému. Praktická část je věnována průzkumu potřeby celoživotního vzdělávání podle názoru všeobecných sester. Dále na dosažitelnost vzdělávacích akcí, na náhled zaměstnavatele na vzdělání a délku praxe a na finanční ohodnocení oslovených zdravotníků.
Anotace v angličtině
Theoretical part of the bachelors thesis focused on history of nurses education development, on current system of education, registration and on a principle of credit system. Practical part is about research of continuing education need by opinion of nurses. The secondly it is about availability of educational programme on employers opinion on educatin and lenght of practise and on a incentive payment of spoken medical personnel.
Klíčová slova
Celoživotní vzdělávání, registrace, kreditní systém
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na historii vývoje vzdělávání všeobecných sester, na současný systém vzdělávání, registrace, na princip kreditního systému. Praktická část je věnována průzkumu potřeby celoživotního vzdělávání podle názoru všeobecných sester. Dále na dosažitelnost vzdělávacích akcí, na náhled zaměstnavatele na vzdělání a délku praxe a na finanční ohodnocení oslovených zdravotníků.
Anotace v angličtině
Theoretical part of the bachelors thesis focused on history of nurses education development, on current system of education, registration and on a principle of credit system. Practical part is about research of continuing education need by opinion of nurses. The secondly it is about availability of educational programme on employers opinion on educatin and lenght of practise and on a incentive payment of spoken medical personnel.
Klíčová slova
Celoživotní vzdělávání, registrace, kreditní systém