Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.
Anotace v angličtině
The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
Klíčová slova
firemní identita, vizuální identita, logo, barvy, design balení, televizní reklama, image, public relations
Na začátku práce jsou definovány základní pojmy jako firemní a vizuální identita. Práce se se zabývá převážně vlzuální identitou firmy Kofola a vlivu jejich vizuálních změn na vřejnost.
Anotace v angličtině
The first part of the work is dedicated to the definitions of the main concepts, wich are corporate identity and visual identity. The work deals mainly with the visual identity of the Kofola company and the influence of visual changes on public opinion.
Klíčová slova
firemní identita, vizuální identita, logo, barvy, design balení, televizní reklama, image, public relations
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3926-7.
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-3926-7.
HORÁKOVÁ, Iveta, Dita STEJSKALOVÁ a Hana ŠKAPOVÁ. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz sken průběhu obhajoby a posudky vedoucího a oponenta BP.