Téma bakalářské práce je Longitudinální analýza pohybových předpokladů dětí v letech 2010 - 2015. V teoretické části popisuji mladší školní věk, motorické schopnosti a jejich rozvoj. Praktická část obsahuje průběh výzkumu, výzkumný vzorek, testové metody a především zpracování a interpretaci výsledků výzkumu.
Annotation in English
Topic of this bachelor thesis is Longitudinal analysis of the physical assumptions of children in years 2010 - 2015. In the theoretical part is described younger school age, motor skills a their development. The practical part contains research process, researchers sample, methods and primaly procesing and interpretation of the research results.
Keywords
motorické schopnosti v mladším školním věku, DTM 6 18, pohybové předpoklady
Keywords in English
motor skills at younger school-aged children, DMT 6 - 18, physical assumptions
Length of the covering note
s.
Language
CZ
Annotation
Téma bakalářské práce je Longitudinální analýza pohybových předpokladů dětí v letech 2010 - 2015. V teoretické části popisuji mladší školní věk, motorické schopnosti a jejich rozvoj. Praktická část obsahuje průběh výzkumu, výzkumný vzorek, testové metody a především zpracování a interpretaci výsledků výzkumu.
Annotation in English
Topic of this bachelor thesis is Longitudinal analysis of the physical assumptions of children in years 2010 - 2015. In the theoretical part is described younger school age, motor skills a their development. The practical part contains research process, researchers sample, methods and primaly procesing and interpretation of the research results.
Keywords
motorické schopnosti v mladším školním věku, DTM 6 18, pohybové předpoklady
Keywords in English
motor skills at younger school-aged children, DMT 6 - 18, physical assumptions
Research Plan
4/2015 - zadání bakalářské práce
5/2015 - zajištění materiálu, studium odborné literatury a dalších informací
9-11/2015 - testování - sběr dat
11/2015 - 2/2016 - vyhodnocení a interpretace dat
3/2016 - finalizace bakalářské práce, zhodnocení a vytvoření doporučení pro tělovýchovnou praxi
4/2016 - odevzdání bakalářské práce
Research Plan
4/2015 - zadání bakalářské práce
5/2015 - zajištění materiálu, studium odborné literatury a dalších informací
9-11/2015 - testování - sběr dat
11/2015 - 2/2016 - vyhodnocení a interpretace dat
3/2016 - finalizace bakalářské práce, zhodnocení a vytvoření doporučení pro tělovýchovnou praxi
4/2016 - odevzdání bakalářské práce
Recommended resources
BENEŠOVÁ, D., LANGE, U., OELZE, J., SALCMAN, V., SCHULZ, H., SCHUSTER, S., VALACH, P. Přeshraniční srovnávací analýza motorických schopností dětí mladšího školního věku - pilotní studie. Chemnitz: Universitätsverlag Chemnitz, 2014, 147 s. ISBN: 978-3-944640-36-5
BLAHUTKOVÁ, M. Psychomotorika. první. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2003, 92 s. ISBN: 80-210-3067-4
BÖS, K., SCHLENKER, L., BÜSCH, D., LÄMMLE, L., MÜLLER, H., OBERGER, J., SEIDEL, I., TITTLBACH, S. Deutscher Motorik-Test 6-18 (DMT6-18). Hamburg: Czwalina, 2009, 116 s. ISBN: 978-3-88020-520-8
MEINEL, K., SCHNABEL, G. Bewegungslehre Sportmotorik: Abriss einer Theorie der sportlichen Motorik unter pädagogischem Aspekt. Aachen: Meyer & Meyer, 2007, 504 s. ISBN: 978-389-8992-459
Recommended resources
BENEŠOVÁ, D., LANGE, U., OELZE, J., SALCMAN, V., SCHULZ, H., SCHUSTER, S., VALACH, P. Přeshraniční srovnávací analýza motorických schopností dětí mladšího školního věku - pilotní studie. Chemnitz: Universitätsverlag Chemnitz, 2014, 147 s. ISBN: 978-3-944640-36-5
BLAHUTKOVÁ, M. Psychomotorika. první. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2003, 92 s. ISBN: 80-210-3067-4
BÖS, K., SCHLENKER, L., BÜSCH, D., LÄMMLE, L., MÜLLER, H., OBERGER, J., SEIDEL, I., TITTLBACH, S. Deutscher Motorik-Test 6-18 (DMT6-18). Hamburg: Czwalina, 2009, 116 s. ISBN: 978-3-88020-520-8
MEINEL, K., SCHNABEL, G. Bewegungslehre Sportmotorik: Abriss einer Theorie der sportlichen Motorik unter pädagogischem Aspekt. Aachen: Meyer & Meyer, 2007, 504 s. ISBN: 978-389-8992-459