Hlavním cílem této bakalářské práce je charakterizovat cestovní ruch ve Velké Británii a provést analýzu nabídky českých cestovních kanceláří. Práce je tedy rozdělena do dvou hlavních částí, kdy v první se autor věnuje cestovnímu ruchu a v té druhé cestovním kancelářím.
První část, zabývající se cestovním ruchem, obsahuje jeho obecnou charakteristiku a poté popis míst, která je možné ve Velké Británii navštívit, včetně méně známých lokalit.
Druhá část, věnující se cestovním kancelářím, začíná jejich celkovou charakteristikou a následně obsahuje informace o tom, kolik zájezdů do Velké Británie se ročně uskuteční. Dále je tato pasáž vedena ze dvou různých pohledů, a to z pohledu společnosti nabízející služby v cestovním ruchu a z pohledu kupujícího. Oba pohledy jsou v tomto úseku práce propojeny a navzájem se o sebe opírají.
Anotace v angličtině
The main goals of this Bachelor thesis is to describe tourism in the United Kingdom and to make an offer analysis of Czech travel agencies. Therefore, the thesis is divided into two main section. The first one is focused on tourism and the second one is focused on travel agencies.
The first section about tourism covers its the definition in general. Moreover, there are described places in the United Kingdom, which travellers can visit, including less famous locations.
The second section about travel agenties starts with the explanation of the term. Moreover, it covers an amount of trips to the United Kingdom a year. This Bachelor thesis is managed from two points of view a traveller and companies offering goods and services. These points of view are connected and they support each other.
Klíčová slova
Cestovní ruch, Velká Británie, Cestovní kancelář, Zájezd, Nabízené lokality
Klíčová slova v angličtině
Tourism, the United Kingdom, Travel agency, Trip, Offered places
Rozsah průvodní práce
62 s. (61 000 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je charakterizovat cestovní ruch ve Velké Británii a provést analýzu nabídky českých cestovních kanceláří. Práce je tedy rozdělena do dvou hlavních částí, kdy v první se autor věnuje cestovnímu ruchu a v té druhé cestovním kancelářím.
První část, zabývající se cestovním ruchem, obsahuje jeho obecnou charakteristiku a poté popis míst, která je možné ve Velké Británii navštívit, včetně méně známých lokalit.
Druhá část, věnující se cestovním kancelářím, začíná jejich celkovou charakteristikou a následně obsahuje informace o tom, kolik zájezdů do Velké Británie se ročně uskuteční. Dále je tato pasáž vedena ze dvou různých pohledů, a to z pohledu společnosti nabízející služby v cestovním ruchu a z pohledu kupujícího. Oba pohledy jsou v tomto úseku práce propojeny a navzájem se o sebe opírají.
Anotace v angličtině
The main goals of this Bachelor thesis is to describe tourism in the United Kingdom and to make an offer analysis of Czech travel agencies. Therefore, the thesis is divided into two main section. The first one is focused on tourism and the second one is focused on travel agencies.
The first section about tourism covers its the definition in general. Moreover, there are described places in the United Kingdom, which travellers can visit, including less famous locations.
The second section about travel agenties starts with the explanation of the term. Moreover, it covers an amount of trips to the United Kingdom a year. This Bachelor thesis is managed from two points of view a traveller and companies offering goods and services. These points of view are connected and they support each other.
Klíčová slova
Cestovní ruch, Velká Británie, Cestovní kancelář, Zájezd, Nabízené lokality
Klíčová slova v angličtině
Tourism, the United Kingdom, Travel agency, Trip, Offered places
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky, tj. Analýza vývoje poválečného britského dramatu
- provedení základního výzkumu, tj. četba primárních zdrojů (viz seznam literatury)
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literature
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky, tj. Analýza vývoje poválečného britského dramatu
- provedení základního výzkumu, tj. četba primárních zdrojů (viz seznam literatury)
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literature
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
ANDREWS, Robert. The rough guide to Britain. 6th edition. New York : Rough Guides, 2006. ISBN 1-84353-686-2.
GOELDNER, Charles. Tourism: principles, practices, philosophies. 11th edition. Místo vydání: Wiley, 2009. ISBN 978-0-470-08459-5.
HAMARNEHOVÁ, Iveta. Geografie cestovního ruchu: Evropa. 1st edition. Místo vydání: Aleš Čeněk, 2008. ISBN 978-80-7380-093-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2nd edition. Místo vydání: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
MÍŠKOVÁ, Zuzana. Anglicko-český, česko-anglický slovník cestovního ruchu. 1st edition. Místo vydání: Ekopress, 2007. 978-80-86929-06-4.
POMPUROVÁ, Kristína. Řízení provozu cestovních kanceláří. 1st edition. Místo vydání: Idea servis, 2013.ISBN 978-80-85970-80-7.
WHITTON, Hana. Toulky literární Anglií. 1st edition. Praha : XYZ, 2014. ISBN 978-80-7388-886-2.
Seznam doporučené literatury
ANDREWS, Robert. The rough guide to Britain. 6th edition. New York : Rough Guides, 2006. ISBN 1-84353-686-2.
GOELDNER, Charles. Tourism: principles, practices, philosophies. 11th edition. Místo vydání: Wiley, 2009. ISBN 978-0-470-08459-5.
HAMARNEHOVÁ, Iveta. Geografie cestovního ruchu: Evropa. 1st edition. Místo vydání: Aleš Čeněk, 2008. ISBN 978-80-7380-093-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2nd edition. Místo vydání: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4209-0.
MÍŠKOVÁ, Zuzana. Anglicko-český, česko-anglický slovník cestovního ruchu. 1st edition. Místo vydání: Ekopress, 2007. 978-80-86929-06-4.
POMPUROVÁ, Kristína. Řízení provozu cestovních kanceláří. 1st edition. Místo vydání: Idea servis, 2013.ISBN 978-80-85970-80-7.
WHITTON, Hana. Toulky literární Anglií. 1st edition. Praha : XYZ, 2014. ISBN 978-80-7388-886-2.