Diplomová práce pojednává o problému diagnostiky čtenářských dovedností v 1. a 2. ročníku ZŠ. V praktické části jsem vytvořila, ověřila v praxi a vyhodnotila dvě řady pracovních listů k diagnostice čtení, které jsou výsledkem mé práce.
Anotace v angličtině
My diploma work treats of the readers' skills diagnostic problems in the first and the second school terms. The result of my work are the coherent, proved sets of work sheets that can be practicaly used for teaching.
Klíčová slova
diagnostika, čtení, pracovní listy
Klíčová slova v angličtině
diagnostic, reading, sets of work
Rozsah průvodní práce
100 s., XII příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce pojednává o problému diagnostiky čtenářských dovedností v 1. a 2. ročníku ZŠ. V praktické části jsem vytvořila, ověřila v praxi a vyhodnotila dvě řady pracovních listů k diagnostice čtení, které jsou výsledkem mé práce.
Anotace v angličtině
My diploma work treats of the readers' skills diagnostic problems in the first and the second school terms. The result of my work are the coherent, proved sets of work sheets that can be practicaly used for teaching.
Klíčová slova
diagnostika, čtení, pracovní listy
Klíčová slova v angličtině
diagnostic, reading, sets of work
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce
2. Shromažďování a studium odborné literatury
3. Stanovení cílů práce
4. Zpracování teoretické části
5. Realizace projektu výzkumné části práce
6. Analýza výsledků výzkumu
7. Závěry a doporučení pro praxi
Zásady pro vypracování
1. Zpracování projektu práce
2. Shromažďování a studium odborné literatury
3. Stanovení cílů práce
4. Zpracování teoretické části
5. Realizace projektu výzkumné části práce
6. Analýza výsledků výzkumu
7. Závěry a doporučení pro praxi
Seznam doporučené literatury
Křivánek Z., Wildová R., Didaktika prvopočátečního čtení a psaní, Praha, Pedagogická fakulta UK 1998, ISBN 80-86039-55-2
Wildová R., Rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti, Praha, Pedagogická fakulta UK 2005, ISBN 80-7290-228-8
Havel J., Fabiánková M., Novotná M., Výuka čtení a psaní na 1. stupni ZŠ,Brno, Paido 1999, ISBN 80-85931-64-8
Wildová R., Aktuální problémy didaktiky prvopočátečního čtení a psaní, Praha, Pedagogická fakulta UK, ISNB 80-7290-228-8
Wagnerová Jarmila, Učíme se číst, Praha, SNP 2.vydání 2005, ISBN 80-7235-308-X
Seznam doporučené literatury
Křivánek Z., Wildová R., Didaktika prvopočátečního čtení a psaní, Praha, Pedagogická fakulta UK 1998, ISBN 80-86039-55-2
Wildová R., Rozvíjení počáteční čtenářské gramotnosti, Praha, Pedagogická fakulta UK 2005, ISBN 80-7290-228-8
Havel J., Fabiánková M., Novotná M., Výuka čtení a psaní na 1. stupni ZŠ,Brno, Paido 1999, ISBN 80-85931-64-8
Wildová R., Aktuální problémy didaktiky prvopočátečního čtení a psaní, Praha, Pedagogická fakulta UK, ISNB 80-7290-228-8
Wagnerová Jarmila, Učíme se číst, Praha, SNP 2.vydání 2005, ISBN 80-7235-308-X