Hlavni naplni teto diplomove prace je zhodnoceni dosavadni komunikacni praxe ve vybrane spolecnosti a stanoveni navrhu na pripadna zlepseni.
Prace je rozdelena do tri zasadnich casti. V prvni casti je podrobne charakterizovan zkoumany podnik na zaklade strategicke analyzy. V druhe casti je kratce popsana teorie komunikace a jsou stanoveny hlavni pozadavky na komunikacni procesy ve spolecnosti. V posledni treti casti je pak charakterizovana komunikacni praxe spolecnosti rozdelena do nekolika oblasti. Autor prace nakonec navrhnul vylepseni techto vybranych oblasti komunikace.
Annotation in English
The main goal of this thesis is to evaluate existing communication practices in the selected company and determine proposals for possible improvements. The work is divided into three major components. In the first, there is detailed strategic analysis study of the selected company. The second section briefly describes the theory of communication and sets out the main requirements for the communication processes in the company. The third and last part is then describing the current practice of communication society divided into several areas. The author of the thesis finally suggested improvements to these selected areas of communication.
Keywords
komunikace, podnik, organizace, strategie
Keywords in English
communication, company, organization, strategy
Length of the covering note
77 s. (99 547 znaků)
Language
CZ
Annotation
Hlavni naplni teto diplomove prace je zhodnoceni dosavadni komunikacni praxe ve vybrane spolecnosti a stanoveni navrhu na pripadna zlepseni.
Prace je rozdelena do tri zasadnich casti. V prvni casti je podrobne charakterizovan zkoumany podnik na zaklade strategicke analyzy. V druhe casti je kratce popsana teorie komunikace a jsou stanoveny hlavni pozadavky na komunikacni procesy ve spolecnosti. V posledni treti casti je pak charakterizovana komunikacni praxe spolecnosti rozdelena do nekolika oblasti. Autor prace nakonec navrhnul vylepseni techto vybranych oblasti komunikace.
Annotation in English
The main goal of this thesis is to evaluate existing communication practices in the selected company and determine proposals for possible improvements. The work is divided into three major components. In the first, there is detailed strategic analysis study of the selected company. The second section briefly describes the theory of communication and sets out the main requirements for the communication processes in the company. The third and last part is then describing the current practice of communication society divided into several areas. The author of the thesis finally suggested improvements to these selected areas of communication.
Keywords
komunikace, podnik, organizace, strategie
Keywords in English
communication, company, organization, strategy
Research Plan
Charakterizujte podnik, popište podnikatelské prostředí, ve kterém podnik působí, analyzujte dosažené výsledky a strategické cíle.
Stanovte hlavní požadavky na komunikační procesy v organizaci při implementaci strategie a při utváření podmínek pro rozvoj organizace.
Charakterizujte interní komunikační procesy relevantní k naplnění organizačních cílů.
Analyzujte efektivitu komunkační praxe v ogranizaci v kontextu s realizací strategických cílů organizace.
Zpracujte návrh cílů a postupu pro účinnou komunikaci v organizaci, zhodnoťte rizika a přínosy návrhů.
Research Plan
Charakterizujte podnik, popište podnikatelské prostředí, ve kterém podnik působí, analyzujte dosažené výsledky a strategické cíle.
Stanovte hlavní požadavky na komunikační procesy v organizaci při implementaci strategie a při utváření podmínek pro rozvoj organizace.
Charakterizujte interní komunikační procesy relevantní k naplnění organizačních cílů.
Analyzujte efektivitu komunkační praxe v ogranizaci v kontextu s realizací strategických cílů organizace.
Zpracujte návrh cílů a postupu pro účinnou komunikaci v organizaci, zhodnoťte rizika a přínosy návrhů.
Recommended resources
DĚDINA, Jiří a ODCHÁZEL, Jiří. Management a moderní organizování firmy. 1. vydání. Praha: Grada, 2007, 324 s. ISBN 978-80-247-2149-1.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vydání. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
FOTR, Jiří a VACÍK, Emil aj. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vydání. Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2006, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
WRIGHT, Marc. Gower handbook of internal communication. 2. vydání. Gower Publishing, Ltd., 2009, 496 s. ISBN 978-0-7546-9097-9.
Recommended resources
DĚDINA, Jiří a ODCHÁZEL, Jiří. Management a moderní organizování firmy. 1. vydání. Praha: Grada, 2007, 324 s. ISBN 978-80-247-2149-1.
ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vydání. Praha: Grada, 2007, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
FOTR, Jiří a VACÍK, Emil aj. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. 1. vydání. Praha: Grada, 2012, 381 s. ISBN 978-80-247-3985-4.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2006, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
WRIGHT, Marc. Gower handbook of internal communication. 2. vydání. Gower Publishing, Ltd., 2009, 496 s. ISBN 978-0-7546-9097-9.