Bakalářská práce obsahuje kapitolu věnovanou neziskovým organizacích, jejich typologii a právním formám. Z právních forem jsou zmíněny spolky, ústav, nadace a nadační fond, registrované církve a náboženské společnosti a sociální družstvo. Dále je zmíněn marketing neziskových organizací. Druhá kapitola se zabývá fundraisingem, úlohou dárců a fundraisera. Závěr teoretické části uvádí zásady fundraisingu. Praktická část obsahuje popis Diecézní charity Plzeň konkrétně její činnost v Chebu, rozebírá její náklady a výnosy a porovnává je s Diakonií Západ. Další kapitola shrnuje nové potenciální zdroje financování chebských poboček Diecézní charity Plzeň. Na závěr jsou navrhnuty dvě fundraisingové aktivity přednáška o finanční gramotnosti a turnaj ve stolním tenise.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains a chapter regarding non-profit organizations, their typology and legal forms. There are associations, institute, foundation and endowment fund, registered churches and religious societies and social cooperative mentioned in terms of those legal forms. The marketing of non-profit organizations is also mentioned. The second chapter deals with fundraising, the role of a donor and a fundraiser. At its end, theoretical part describes principles of fundraising. The practical part of the thesis contains a description of the "Diecézní charita Plzeň ", specifically its operations in Cheb. There is an analysis of costs and revenues, and their comparison with the "Diakonie Západ". The next chapter summarizes new potential sources of funding for the "Diecézní charita Plzeň" in Cheb. In conclusion, there are two fundraising activities suggested a lecture on financial literacy and a table-tennis tournament.
Klíčová slova
nezisková organizace, fundraising, marketing pro neziskové organizace, fundraisingový plán
Klíčová slova v angličtině
non-profit Organization, fundraising, marketing for non-profit Organizations, fundraising Plan
Rozsah průvodní práce
67 s. (15821 slov)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce obsahuje kapitolu věnovanou neziskovým organizacích, jejich typologii a právním formám. Z právních forem jsou zmíněny spolky, ústav, nadace a nadační fond, registrované církve a náboženské společnosti a sociální družstvo. Dále je zmíněn marketing neziskových organizací. Druhá kapitola se zabývá fundraisingem, úlohou dárců a fundraisera. Závěr teoretické části uvádí zásady fundraisingu. Praktická část obsahuje popis Diecézní charity Plzeň konkrétně její činnost v Chebu, rozebírá její náklady a výnosy a porovnává je s Diakonií Západ. Další kapitola shrnuje nové potenciální zdroje financování chebských poboček Diecézní charity Plzeň. Na závěr jsou navrhnuty dvě fundraisingové aktivity přednáška o finanční gramotnosti a turnaj ve stolním tenise.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis contains a chapter regarding non-profit organizations, their typology and legal forms. There are associations, institute, foundation and endowment fund, registered churches and religious societies and social cooperative mentioned in terms of those legal forms. The marketing of non-profit organizations is also mentioned. The second chapter deals with fundraising, the role of a donor and a fundraiser. At its end, theoretical part describes principles of fundraising. The practical part of the thesis contains a description of the "Diecézní charita Plzeň ", specifically its operations in Cheb. There is an analysis of costs and revenues, and their comparison with the "Diakonie Západ". The next chapter summarizes new potential sources of funding for the "Diecézní charita Plzeň" in Cheb. In conclusion, there are two fundraising activities suggested a lecture on financial literacy and a table-tennis tournament.
Klíčová slova
nezisková organizace, fundraising, marketing pro neziskové organizace, fundraisingový plán
Klíčová slova v angličtině
non-profit Organization, fundraising, marketing for non-profit Organizations, fundraising Plan
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky fundraisingu.
Představte vybranou neziskovou organizaci, zaměřte se především na její dosavadní fundraisingové aktivity a pomocí vhodných metod je analyzujte.
Nalezněte další formy financování vybrané neziskové organizace a navrhněte konkrétní fundraisingový plán.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky fundraisingu.
Představte vybranou neziskovou organizaci, zaměřte se především na její dosavadní fundraisingové aktivity a pomocí vhodných metod je analyzujte.
Nalezněte další formy financování vybrané neziskové organizace a navrhněte konkrétní fundraisingový plán.
Seznam doporučené literatury
BACHMANN, Pavel. Management neziskové organizace. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-130-3.
BOUKAL, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4487-2.
ŠEDIVÝ, Marek, MEDLÍKOVÁ, Olga. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.
Seznam doporučené literatury
BACHMANN, Pavel. Management neziskové organizace. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-130-3.
BOUKAL, Petr. Fundraising pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4487-2.
ŠEDIVÝ, Marek, MEDLÍKOVÁ, Olga. Public relations, fundraising a lobbing: pro neziskové organizace. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4040-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Scan průběhu obhajoby vložen do databáze ke kvalifikační práci