Tématem bakalářské práce je založení konkrétního podniku na základě vypracovaného podnikatelského plánu. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické poznatky získané z odborné literatury. Vysvětlené jsou některé základní pojmy související s podnikáním, v další části je popsáno dělení podniků v České republice podle různých kritérií. Následující část definuje specifika společnosti s ručením omezeným, malé a střední podniky a formy jejich podpory. Nejobsáhlejší část práce se zaměřuje na konkrétní podnikatelský plán. Zde je obsažena analýza trhu, analýza dodavatelů a konkurence, marketingový výzkum, finanční plán další témata.
Anotace v angličtině
Topic of the bachelor work is founding a specific company according to prepared businness plan. First part of this bachelor thesis is focused on theoretical knowledge gained from literature. There are explained some basic terms, which are related with a business, in the next part is described division of companies in the Czech republic according to various standards. The next part defines specifics of the limited liability company, small and medium companies and forms of their support. The main part of the work is concentred on a specific business plan. It contains analysis of the market, analysis of providers and competition, marketing research, financial plan and another subjects.
Klíčová slova
právní formy podnikání, podnikatelský plán, založení podniku, SWOT analýza, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
legal form, business plan, creation of a business, SWOT analysis, marketing mix
Rozsah průvodní práce
79
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je založení konkrétního podniku na základě vypracovaného podnikatelského plánu. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické poznatky získané z odborné literatury. Vysvětlené jsou některé základní pojmy související s podnikáním, v další části je popsáno dělení podniků v České republice podle různých kritérií. Následující část definuje specifika společnosti s ručením omezeným, malé a střední podniky a formy jejich podpory. Nejobsáhlejší část práce se zaměřuje na konkrétní podnikatelský plán. Zde je obsažena analýza trhu, analýza dodavatelů a konkurence, marketingový výzkum, finanční plán další témata.
Anotace v angličtině
Topic of the bachelor work is founding a specific company according to prepared businness plan. First part of this bachelor thesis is focused on theoretical knowledge gained from literature. There are explained some basic terms, which are related with a business, in the next part is described division of companies in the Czech republic according to various standards. The next part defines specifics of the limited liability company, small and medium companies and forms of their support. The main part of the work is concentred on a specific business plan. It contains analysis of the market, analysis of providers and competition, marketing research, financial plan and another subjects.
Klíčová slova
právní formy podnikání, podnikatelský plán, založení podniku, SWOT analýza, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
legal form, business plan, creation of a business, SWOT analysis, marketing mix
Zásady pro vypracování
Definujte podnikatelský záměr.
Sestavte zakladatelský projekt.
Popište kroky vedoucí k zahájení podnikatelského subjektu.
Analyzujte okolí podniku a vlivy, které na něj působí.
Zhodnoťte relevantní rizika a potenciál dalšího rozvoje podniku.
Zásady pro vypracování
Definujte podnikatelský záměr.
Sestavte zakladatelský projekt.
Popište kroky vedoucí k zahájení podnikatelského subjektu.
Analyzujte okolí podniku a vlivy, které na něj působí.
Zhodnoťte relevantní rizika a potenciál dalšího rozvoje podniku.
Seznam doporučené literatury
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna. Jak mít více zákazníků a větší tržby. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4162-8.
MULAČOVÁ, Věra, MULAČ, Petr. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.
SRPOVÁ, Jitka, SVOBODOVÁ, Ivana. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2011. ISBN 978-80-247-4103-1.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva. Podniková ekonomika. 6. vyd. Praha: C. H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-274-8.
VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4520-6.
Seznam doporučené literatury
HAMMOND, Richard. Chytře vedená prodejna. Jak mít více zákazníků a větší tržby. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4162-8.
MULAČOVÁ, Věra, MULAČ, Petr. Obchodní podnikání ve 21. století. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2013. ISBN 978-80-247-4780-4.
SRPOVÁ, Jitka, SVOBODOVÁ, Ivana. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2011. ISBN 978-80-247-4103-1.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva. Podniková ekonomika. 6. vyd. Praha: C. H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-274-8.
VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka. Podnikání malé a střední firmy. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2012. ISBN 978-80-247-4520-6.