Jednotný vizuální styl občanského sdružení Harcovníci pořádajícího letní dětský tábor a příležitostné víkendové akce pro děti ve věku od šesti do patnácti let.
Anotace v angličtině
Visual identity for organisation running summer camp named "Harcovníci". The group is responsible for organizing summer camp for children aged from six to fifteen years old.
Klíčová slova
grafický design, vizuální identita, logo, letní tábor, harcovníci
Jednotný vizuální styl občanského sdružení Harcovníci pořádajícího letní dětský tábor a příležitostné víkendové akce pro děti ve věku od šesti do patnácti let.
Anotace v angličtině
Visual identity for organisation running summer camp named "Harcovníci". The group is responsible for organizing summer camp for children aged from six to fifteen years old.
Klíčová slova
grafický design, vizuální identita, logo, letní tábor, harcovníci
Minimální rozsah prací:
Počet: Logo, tiskoviny (diplomy, vizitky,...), webdesign, prvky táborového prostředí
Formát: Řada formátů (vyplyne ze zpracování)
Popis realizace: Návrh loga a jednotného vizuálního stylu; aplikace stylu na odpovídající tiskoviny, webdesign a prvky táborového prostředí
Výstup: Logo, webdesign a propagační tiskové materiály
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (případně konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací:
Počet: Logo, tiskoviny (diplomy, vizitky,...), webdesign, prvky táborového prostředí
Formát: Řada formátů (vyplyne ze zpracování)
Popis realizace: Návrh loga a jednotného vizuálního stylu; aplikace stylu na odpovídající tiskoviny, webdesign a prvky táborového prostředí
Výstup: Logo, webdesign a propagační tiskové materiály
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce (případně konzultanta, je-li stanoven) a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Seznam doporučené literatury
KRUG, Steve. Web design - nenuťte uživatele přemýšlet! 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka design, 2014. 128 s. ISBN 978-80-260-6771-9.
BERAN, Vladimír. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ca 160 s. v různém stránkování. ISBN 978-80-260-7606-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zdenka. DTP a předtisková příprava: kompletní průvodce od grafického návrhu po profesionální tisk. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. 288 s. ISBN 978-80-251-1881-8.
LEŠIKAR, Adam. Sítotisk: úvod do technolgie sítotisku. V Praze: Nakladatelství grafické školy, 2010. 71 s. ISBN 978-80-86824-09-3.
Seznam doporučené literatury
KRUG, Steve. Web design - nenuťte uživatele přemýšlet! 2., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
KAFKA, Ondřej a Michal KOTYZA. Logo & corporate identity. 3. přeprac. vyd. Praha: Kafka design, 2014. 128 s. ISBN 978-80-260-6771-9.
BERAN, Vladimír. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ca 160 s. v různém stránkování. ISBN 978-80-260-7606-3.
DVOŘÁKOVÁ, Zdenka. DTP a předtisková příprava: kompletní průvodce od grafického návrhu po profesionální tisk. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008. 288 s. ISBN 978-80-251-1881-8.
LEŠIKAR, Adam. Sítotisk: úvod do technolgie sítotisku. V Praze: Nakladatelství grafické školy, 2010. 71 s. ISBN 978-80-86824-09-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: Vizuální identita organizace provozující dětský tábor
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhované známky. Dále byla komise seznámena i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.