Vytvořila jsem jednotný vizuální styl pro farmářský obchod, který nabízí lokální farmářské produkty. Realizovala jsem 10 produktů a vytvořila logo pro farmářský obchod. Celá firemní filozofie je založena na ekologičnosti, ekonomičnosti a esteticky hezkých věcech. Jednou z předností obchodu je, možnost koupení malého občerstvení vyráběného z lokálních surovin, které firma nabízí.
Obaly produktů jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů, a jsou laděny do přírodních barev. Ve vizuálu obchodu se objevují sjednocující prvky, jako je linka, oválný štítek vycházející z loga a plošné obrázkové piktogramy. Vznikly produkty, které budou ne jen plnit svoji funkci, ale zároveň budou i lákat svým vzhledem, neboť obal je věc, která produkt prodává a tímto jsem se i ve své práci řídila.
Anotace v angličtině
I have made singulary visual product style for farmer's shop, which offers local farmer's products. I've realized 10 products and made logo for farmer's shop. All of the company's philosophy is based on ecologycly and economicly beneficial and esteticly good looking things. One of the advantages of the farmer's shop is the possibility of buying small snacks made of local raw materials which offers the company.
Packagings of the products are made of recyclated materials and harmonized with nature colours. In the visual of the shop we may see some unifying elements like line, oval label proceeding from logo and plane pictograms of images. There have been made products that will not only fulfill their function, but at the same time they will atract buyers with their looking becouse the packaging is thing that sells the product and with this I have been guiding myself during work on this project.
Vytvořila jsem jednotný vizuální styl pro farmářský obchod, který nabízí lokální farmářské produkty. Realizovala jsem 10 produktů a vytvořila logo pro farmářský obchod. Celá firemní filozofie je založena na ekologičnosti, ekonomičnosti a esteticky hezkých věcech. Jednou z předností obchodu je, možnost koupení malého občerstvení vyráběného z lokálních surovin, které firma nabízí.
Obaly produktů jsou vyrobeny z recyklovatelných materiálů, a jsou laděny do přírodních barev. Ve vizuálu obchodu se objevují sjednocující prvky, jako je linka, oválný štítek vycházející z loga a plošné obrázkové piktogramy. Vznikly produkty, které budou ne jen plnit svoji funkci, ale zároveň budou i lákat svým vzhledem, neboť obal je věc, která produkt prodává a tímto jsem se i ve své práci řídila.
Anotace v angličtině
I have made singulary visual product style for farmer's shop, which offers local farmer's products. I've realized 10 products and made logo for farmer's shop. All of the company's philosophy is based on ecologycly and economicly beneficial and esteticly good looking things. One of the advantages of the farmer's shop is the possibility of buying small snacks made of local raw materials which offers the company.
Packagings of the products are made of recyclated materials and harmonized with nature colours. In the visual of the shop we may see some unifying elements like line, oval label proceeding from logo and plane pictograms of images. There have been made products that will not only fulfill their function, but at the same time they will atract buyers with their looking becouse the packaging is thing that sells the product and with this I have been guiding myself during work on this project.
Minimální rozsah prací
Počet: sada 10 obalů
Formát: A6 - A2
Popis realizace: vytvoření značky pro obchod s farmářskými produkty, kodifikace značky, realizace sady 10 obalů k produktům ve 3D
Výstup: prezentace loga, obalu, realizace maket ve 3D
postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce:
(bod 1. 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam
směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr
tématu a cíl práce.
Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium
zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze
kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce,
příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení
zápočtu).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce
na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Zásady pro vypracování
Minimální rozsah prací
Počet: sada 10 obalů
Formát: A6 - A2
Popis realizace: vytvoření značky pro obchod s farmářskými produkty, kodifikace značky, realizace sady 10 obalů k produktům ve 3D
Výstup: prezentace loga, obalu, realizace maket ve 3D
postup realizace:
1) listopad - Teoretická část práce:
(bod 1. 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam
směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr
tématu a cíl práce.
Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium
zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty,
průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné
práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce
v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze
kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání:
(finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce,
příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení
zápočtu).
Obhajoba:
červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce
na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Seznam doporučené literatury
HOLLIS, Richard. Stručná historie grafického designu. Praha: Rubato, 2014. ISBN 978-80-87705-27-8.
WIGAN, Mark. Umění ilustrace: vizuální myšlení. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2970-8.
POULIN, Richard. Jazyk grafického designu. Beverly, Massachusetts: Rockport Publishers, 2011. ISBN 978-80-7391-552-0.
AIREY, David. Logo Nápad, návrh, realizace. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. V Praze: Slovart, 2008. ISBN 978-80-739-1030-3.
Seznam doporučené literatury
HOLLIS, Richard. Stručná historie grafického designu. Praha: Rubato, 2014. ISBN 978-80-87705-27-8.
WIGAN, Mark. Umění ilustrace: vizuální myšlení. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2970-8.
POULIN, Richard. Jazyk grafického designu. Beverly, Massachusetts: Rockport Publishers, 2011. ISBN 978-80-7391-552-0.
AIREY, David. Logo Nápad, návrh, realizace. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0.
SAMARA, Timothy. Grafický design: základní pravidla a způsoby jejich porušování. V Praze: Slovart, 2008. ISBN 978-80-739-1030-3.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: Design obalu průmyslového výrobku
Navržená známka vedoucího práce:
Navržená známka oponenta:
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhované známky. Dále byla komise seznámena i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.