Předložená práce je zaměřená na specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby, kterou je Pohřební ústav EXCELENT s.r.o. Firma provozuje pohřební služby na území České republiky, a to především v Karlovarském kraji. Začátek práce je věnován seznámení se s oborem pohřebnictví a následuje představení společnosti. V práci je objasněna problematika marketingu služeb a charakteristika jich samotných. Následuje část zabývající se rozšířeným marketingovým mixem služeb. Hlavním bodem pro analýzu jsou nástroje marketingové komunikace, včetně komplexní analýzy webových stránek vybraného podniku. V práci je zahrnuta také analýza nástrojů komunikačního mixu konkurenčního podniku. Hlavním výstupem této práce jsou opatření navržená pro zlepšení komunikace podniku se svým okolím.
Annotation in English
The presented work is focused on the marketing specifics of chosen company providing services which is Undertaker's EXCELENT Ltd. The company provides funeral services in the Czech Republic, mainly in the Karlovy Vary region. The beginning of the work is focused on introduction of the funeral services, following the introduction of the company itself. There is explained the problematic of service's marketing and its characteristics. The next part is focused on a broaden marketing mix of services. The main inputs for analysis are tools of marketing communication including complex analysis of web pages of the chosen company. There is also included analysis of communication mix tools of the competitor companies. The main outputs of this work are proposals to improve communication between the company and its surroundings.
Keywords
služby, marketing, marketingový mix, analýza, marketingová komunikace
Předložená práce je zaměřená na specifika marketingu vybrané firmy poskytující služby, kterou je Pohřební ústav EXCELENT s.r.o. Firma provozuje pohřební služby na území České republiky, a to především v Karlovarském kraji. Začátek práce je věnován seznámení se s oborem pohřebnictví a následuje představení společnosti. V práci je objasněna problematika marketingu služeb a charakteristika jich samotných. Následuje část zabývající se rozšířeným marketingovým mixem služeb. Hlavním bodem pro analýzu jsou nástroje marketingové komunikace, včetně komplexní analýzy webových stránek vybraného podniku. V práci je zahrnuta také analýza nástrojů komunikačního mixu konkurenčního podniku. Hlavním výstupem této práce jsou opatření navržená pro zlepšení komunikace podniku se svým okolím.
Annotation in English
The presented work is focused on the marketing specifics of chosen company providing services which is Undertaker's EXCELENT Ltd. The company provides funeral services in the Czech Republic, mainly in the Karlovy Vary region. The beginning of the work is focused on introduction of the funeral services, following the introduction of the company itself. There is explained the problematic of service's marketing and its characteristics. The next part is focused on a broaden marketing mix of services. The main inputs for analysis are tools of marketing communication including complex analysis of web pages of the chosen company. There is also included analysis of communication mix tools of the competitor companies. The main outputs of this work are proposals to improve communication between the company and its surroundings.
Keywords
služby, marketing, marketingový mix, analýza, marketingová komunikace
Představte vybraný podnik a uveďte omezení plynoucí z uvedených specifik vztahujících se k marketingu.
Pomocí vhodných metod analyzujte využívanost vybraných nástrojů marketingu.
Formulujte doporučení a závěry.
Research Plan
Definujte specifika podnikání ve vybraném oboru.
Představte vybraný podnik a uveďte omezení plynoucí z uvedených specifik vztahujících se k marketingu.
Pomocí vhodných metod analyzujte využívanost vybraných nástrojů marketingu.
Formulujte doporučení a závěry.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
PRAŽSKÁ, Lenka, JINDRA, Jiří a kolektiv. Obchodní podnikání. Retail Management. 2. přepracované vydání. Praha: Management Press, 2002. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
VETEŠNÍK, Pavel. Zákon o pohřebnictví: Zákon o válečných hrobech: komentář. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2015, 189 s. Komentáře (Wolters Kluwer ČR). ISBN 978-80-7478-680-8.
Recommended resources
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
PRAŽSKÁ, Lenka, JINDRA, Jiří a kolektiv. Obchodní podnikání. Retail Management. 2. přepracované vydání. Praha: Management Press, 2002. 874 s. ISBN 80-7261-059-7.
VETEŠNÍK, Pavel. Zákon o pohřebnictví: Zákon o válečných hrobech: komentář. Vyd. 1. Praha: Wolters Kluwer, 2015, 189 s. Komentáře (Wolters Kluwer ČR). ISBN 978-80-7478-680-8.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.