Bakalářská práce je zaměřena na titul Evropské hlavní město kultury, jehož držitelem byla v roce 2015 Plzeň. V první části jsou představeny pojmy jako kultura a kulturní turismus a dále se zabývá problematikou marketingu destinace. Práce popisuje, jak titul EHMK získat a jak se s ním vypořádalo město Plzeň. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden výzkum, jehož cílem bylo zjistit spokojenost obyvatel Plzně s tímto projektem, převážně s akcemi, které byly v rámci EHMK pořádané. Výstupem práce jsou návrhy, pomocí kterých by bylo možné některé události vylepšit a zvýšit tak komfort a celkovou spokojenost návštěvníků.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on the title of European Capital of Culture, hold in 2015 by Pilsen. The first part introduces terms such as culture and cultural tourism and afterwards deals with marketing of destination. The Thesis describes how to get ECOC title and how Pilsen coped with it. By using a questionnaire survey was carried out research whose aim was to find out the satisfaction of the inhabitants of Pilsen with this project, mainly with events organized by ECOC. Outcome of this thesis are suggestions through which it would be possible to improve some events and to increase the comfort and generall satisfaction of visitors.
Klíčová slova
kultura, marketing destinace, Evropské hlavní město kultury, Plzeň
Klíčová slova v angličtině
culture, marketing of destination, The European capital of culture, Pilsen
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je zaměřena na titul Evropské hlavní město kultury, jehož držitelem byla v roce 2015 Plzeň. V první části jsou představeny pojmy jako kultura a kulturní turismus a dále se zabývá problematikou marketingu destinace. Práce popisuje, jak titul EHMK získat a jak se s ním vypořádalo město Plzeň. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden výzkum, jehož cílem bylo zjistit spokojenost obyvatel Plzně s tímto projektem, převážně s akcemi, které byly v rámci EHMK pořádané. Výstupem práce jsou návrhy, pomocí kterých by bylo možné některé události vylepšit a zvýšit tak komfort a celkovou spokojenost návštěvníků.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on the title of European Capital of Culture, hold in 2015 by Pilsen. The first part introduces terms such as culture and cultural tourism and afterwards deals with marketing of destination. The Thesis describes how to get ECOC title and how Pilsen coped with it. By using a questionnaire survey was carried out research whose aim was to find out the satisfaction of the inhabitants of Pilsen with this project, mainly with events organized by ECOC. Outcome of this thesis are suggestions through which it would be possible to improve some events and to increase the comfort and generall satisfaction of visitors.
Klíčová slova
kultura, marketing destinace, Evropské hlavní město kultury, Plzeň
Klíčová slova v angličtině
culture, marketing of destination, The European capital of culture, Pilsen
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte projekt Evropské hlavní město kultury 2015.
Pomocí vhodných metod analyzujte spokojenost obyvatel Plzně s projektem EHMK 2015.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte projekt Evropské hlavní město kultury 2015.
Pomocí vhodných metod analyzujte spokojenost obyvatel Plzně s projektem EHMK 2015.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
TITTELBACHOVÁ, Šárka. Turismus a veřejná správa: průniky, dysfunkce, problémy, šance: státní politika turismu České republiky: systémový přístup k řešení problémů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 196 s. ISBN 978-80-247-3842-0.
Seznam doporučené literatury
JANEČKOVÁ, Lidmila, VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing měst a obcí. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-0966-X.
TITTELBACHOVÁ, Šárka. Turismus a veřejná správa: průniky, dysfunkce, problémy, šance: státní politika turismu České republiky: systémový přístup k řešení problémů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 196 s. ISBN 978-80-247-3842-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.