Multimediální prezentace firmy postavená na vývojářském softwaru Unity 5.0.
Prezentace seznamuje interaktivní formou potenciální klienty s duchem firmy a zároveň vypráví její příběh, který je zprostředkován za pomoci symbolů vycházejících ze studie archetypů značek.
Annotation in English
Multimedia presentation of the company built on a software developer Unity 5.0.
Presentation introduces interactive form of potential clients with the spirit of the company and also tells her story, which is mediated by the help of symbols based on a study of archetypes brands.
Multimediální prezentace firmy postavená na vývojářském softwaru Unity 5.0.
Prezentace seznamuje interaktivní formou potenciální klienty s duchem firmy a zároveň vypráví její příběh, který je zprostředkován za pomoci symbolů vycházejících ze studie archetypů značek.
Annotation in English
Multimedia presentation of the company built on a software developer Unity 5.0.
Presentation introduces interactive form of potential clients with the spirit of the company and also tells her story, which is mediated by the help of symbols based on a study of archetypes brands.
Minimální rozsah prací
Počet: 1x multimediální prezentace.
Formát: 1x multimediální prezentace - více formátové zpracování TIFF, MP4, JPG.
Popis realizace: Konzultace s vedoucím firmy, sběr dat, návrh řešení, konečné úpravy, vyhotovení.
Výstup: 1x multimediální prezentace.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba: červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Research Plan
Minimální rozsah prací
Počet: 1x multimediální prezentace.
Formát: 1x multimediální prezentace - více formátové zpracování TIFF, MP4, JPG.
Popis realizace: Konzultace s vedoucím firmy, sběr dat, návrh řešení, konečné úpravy, vyhotovení.
Výstup: 1x multimediální prezentace.
Průběžné plnění úkolů dle pokynů vedoucího práce a pravidelné konzultace do termínu odevzdání práce 1x týdně v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace
1) listopad - Teoretická část práce: (bod 1. - 3. uvědomit si, kdo jsem, odkud přicházím, kam směřuji dříve, nežli začnu pracovat). Z toho vyplývá výběr tématu a cíl práce. Praktická práce sběr materiálů a průběžné intenzivní studium zdrojů.
2) prosinec - Předložení řady skic a variant řešení.
3) leden - Varianty pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžná práce na praktické části závěrečné práce.
4) únor - Předložení adekvátně rozpracované praktické části závěrečné práce, předložení rozpracované teoretické části závěrečné práce v souladu s doporučenou osnovou.
5) březen - Realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce.
6) duben - Finalizace a odevzdání: (finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce pro udělení zápočtu).
Obhajoba: červen - obhajoba + ve stanoveném ateliéru prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk).
Recommended resources
Přikrylová, J., Jahodová, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grand Publishing, a.s 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Krupka, Jaroslav. Česká reklama. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.
Stejskalová, D., Horáková, I., Škapová, H. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
Recommended resources
Přikrylová, J., Jahodová, H. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grand Publishing, a.s 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Krupka, Jaroslav. Česká reklama. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.
Stejskalová, D., Horáková, I., Škapová, H. Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-178-2.
Enclosed appendices
1 DVD
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Název práce: Multimediální prezentace firmy
Navržená známka vedoucího práce: 2
Navržená známka oponenta: 1
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce.
Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhované známky. Dále byla komise seznámena i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.