Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a jejích specifikací v rámci reklamy, a to především reklamy na tabákové výrobky a na konkrétní společnost působící v tabákovém průmyslu.
V teoretické části práce jsou pomocí literárních zdrojů popsány základní pojmy spojené s teorií marketingu, především s marketingovou komunikací. Dále se tato část zaměřuje na zhodnocení situace na trhu s tabákovými výrobky jak celosvětově, tak pro Českou republiku, a v poslední řadě také na představení tabákové společnosti Philip Morris International. Předmětem praktické části je zhodnocení povědomí respondentů o reklamě jako nástroji marketingové komunikace a o regulaci reklamy na tabákové výrobky.
Anotace v angličtině
This thesis is occupied with issues of the marketing communication and its specifications within advertising, mainly relating to tobacco products advertisements and to a concrete company acting in the tobacco industry.
The theoretical part deals with basic terms connected to marketing theory, i.e. mainly marketing communication, whose description is based on literary sources. This part is also focused on evaluating of the situation with tobacco goods in the market all over the world as well as in the Czech Republic, and on introduction of the tobacco company Philip Morris. The aim of the practical part is the inquiry on the respondents´ awareness of the advertising as the marketing communication tool and of the tobacco products ad-vertising regulations.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikace, reklama, Philip Morris, regulace reklamy
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication, advertisement, advertising, Philip Morris, advertising regulations
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a jejích specifikací v rámci reklamy, a to především reklamy na tabákové výrobky a na konkrétní společnost působící v tabákovém průmyslu.
V teoretické části práce jsou pomocí literárních zdrojů popsány základní pojmy spojené s teorií marketingu, především s marketingovou komunikací. Dále se tato část zaměřuje na zhodnocení situace na trhu s tabákovými výrobky jak celosvětově, tak pro Českou republiku, a v poslední řadě také na představení tabákové společnosti Philip Morris International. Předmětem praktické části je zhodnocení povědomí respondentů o reklamě jako nástroji marketingové komunikace a o regulaci reklamy na tabákové výrobky.
Anotace v angličtině
This thesis is occupied with issues of the marketing communication and its specifications within advertising, mainly relating to tobacco products advertisements and to a concrete company acting in the tobacco industry.
The theoretical part deals with basic terms connected to marketing theory, i.e. mainly marketing communication, whose description is based on literary sources. This part is also focused on evaluating of the situation with tobacco goods in the market all over the world as well as in the Czech Republic, and on introduction of the tobacco company Philip Morris. The aim of the practical part is the inquiry on the respondents´ awareness of the advertising as the marketing communication tool and of the tobacco products ad-vertising regulations.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikace, reklama, Philip Morris, regulace reklamy
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication, advertisement, advertising, Philip Morris, advertising regulations
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte Vámi vybranou společnost.
Pomocí vhodných metod analyzujte využívané nástroje marketingové komunikace vybrané firmy s ohledem na specifika odvětví.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky.
Představte Vámi vybranou společnost.
Pomocí vhodných metod analyzujte využívané nástroje marketingové komunikace vybrané firmy s ohledem na specifika odvětví.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Překlad Jana Langerová, Vladimír Nový. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 9788024715452.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Překlad Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 8086898482.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Překlad Jana Langerová, Vladimír Nový. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 9788024715452.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Překlad Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 8024702541.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 8086898482.
Přílohy volně vložené
0
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Nevyhověl
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponeta BP a sken průběhu obhajoby.