Bakalářská práce "Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků." je zaměřena na analýzu efektivnosti konkrétních moderních nástrojů internetového marketingu v Plzeňském kraji na vybraných pěti věkových skupinách. Teoretická část je zaměřena na popsání základních informací o internetu, marketingu, a uživatelích internetu. V druhé části teorie jsou stručně popsány vybrané moderní nástroje internetového marketingu, na které je práce zaměřena. Následuje praktická část, která se soustředí na roli představených moderních nástrojů v nákupním rozhodování. Součástí práce je také zhodnocení výsledků výzkumu a vyvozená doporučení.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis ''Role of chosen internet marketing tools on decision-making process of customers.'' is focused on analysis of efficiency of particular internet marketing modern tools in the Pilsen region on five selected groups. Theoretical part of bachelor thesis is focused on describing basic information about the internet,marketing and about the users of the internet. There are briefly described chosen modern internet marketing tools in the second part of theoretical part on which bachelor thesis is focused. Practical part is focused on role of introduced modern internet marketing tools in decision-making process of customers. Last component of bachelor thesis is also the evaluation of the results of research and thefollowing recommendation.
Klíčová slova
marketing, internetový marketing, bannerová reklama, reklama na sociálních sítích, reklama ve vyhledávačích
Klíčová slova v angličtině
marketing, internet marketing, commercial banner, social media commercial, search engine commercial
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce "Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků." je zaměřena na analýzu efektivnosti konkrétních moderních nástrojů internetového marketingu v Plzeňském kraji na vybraných pěti věkových skupinách. Teoretická část je zaměřena na popsání základních informací o internetu, marketingu, a uživatelích internetu. V druhé části teorie jsou stručně popsány vybrané moderní nástroje internetového marketingu, na které je práce zaměřena. Následuje praktická část, která se soustředí na roli představených moderních nástrojů v nákupním rozhodování. Součástí práce je také zhodnocení výsledků výzkumu a vyvozená doporučení.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis ''Role of chosen internet marketing tools on decision-making process of customers.'' is focused on analysis of efficiency of particular internet marketing modern tools in the Pilsen region on five selected groups. Theoretical part of bachelor thesis is focused on describing basic information about the internet,marketing and about the users of the internet. There are briefly described chosen modern internet marketing tools in the second part of theoretical part on which bachelor thesis is focused. Practical part is focused on role of introduced modern internet marketing tools in decision-making process of customers. Last component of bachelor thesis is also the evaluation of the results of research and thefollowing recommendation.
Klíčová slova
marketing, internetový marketing, bannerová reklama, reklama na sociálních sítích, reklama ve vyhledávačích
Klíčová slova v angličtině
marketing, internet marketing, commercial banner, social media commercial, search engine commercial
Zásady pro vypracování
Formulujte teoretický úvod do problematiky.
Představte vybrané nástroje marketingu na internetu a definujte jejich vazbu na nákupní rozhodování zákazníků.
Pomocí vhodných metod zjistěte, jakou roli mají vybrané nástroje marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků v České republice.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Formulujte teoretický úvod do problematiky.
Představte vybrané nástroje marketingu na internetu a definujte jejich vazbu na nákupní rozhodování zákazníků.
Pomocí vhodných metod zjistěte, jakou roli mají vybrané nástroje marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků v České republice.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1 vydání. Praha: Grada Publishing, a. s. 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG, Veronica WRONG a John SAUNDERS. Moderní marketing. 4 evropské vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Jaroslav POLÁČEK, Jiří VINOPAL a spol. Mezinárodní marketing a informační technologie: Vybrané kapitoly. 1. vydání. Praha: Wolters kluwer ČR, 2011, 196 s. ISBN978-80-7357-690-5.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2011. 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
JAHODOVÁ, Hana a Jana PŘIKRYLOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1 vydání. Praha: Grada Publishing, a. s. 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip, Gary ARMSTRONG, Veronica WRONG a John SAUNDERS. Moderní marketing. 4 evropské vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
ŠTĚDROŇ, Bohumír, Jaroslav POLÁČEK, Jiří VINOPAL a spol. Mezinárodní marketing a informační technologie: Vybrané kapitoly. 1. vydání. Praha: Wolters kluwer ČR, 2011, 196 s. ISBN978-80-7357-690-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.