Tato diplomová práce se zabývá problematikou designu služeb. Mapuje vybrané metody designu služeb a následně je aplikuje na festivalu Colours of Ostrava. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezuje základní pojmy a popisuje vybrané metody designu služeb. Praktická část popisuje marketingový mix festivalu Colours of Ostrava, prezentuje výsledky marketingového výzkumu návštěvnické spokojenosti a aplikuje vybrané metody designu služeb, konkrétně mapu kontaktních míst, persony, safari službou, metodu cesty službou a service blueprint. Závěr práce je věnován doporučením, jež vyplývají z jednotlivých nástrojů designu služeb a návrhům k jejímu zlepšení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with service design. It seeks to map selected methods of service design and apply to the Colours of Ostrava festival. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines theoretical basic terms and describes the methods of design services. The practical part describes the marketing mix of Colours of Ostrava festival, presents the results of marketing research of visitor satisfaction and applies selected methods of design services, touchpoint map, personas, safari service, method customer journey and service blueprint. The conclusion is devoted to recommendations that result from the various service design tools.
Klíčová slova
design služeb, marketingový mix, persony, cesta službou, service blueprint, empatická mapa
Klíčová slova v angličtině
service design, marketing mix, personas, customer journey, service blueprint, emphatic map
Rozsah průvodní práce
83 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou designu služeb. Mapuje vybrané metody designu služeb a následně je aplikuje na festivalu Colours of Ostrava. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část vymezuje základní pojmy a popisuje vybrané metody designu služeb. Praktická část popisuje marketingový mix festivalu Colours of Ostrava, prezentuje výsledky marketingového výzkumu návštěvnické spokojenosti a aplikuje vybrané metody designu služeb, konkrétně mapu kontaktních míst, persony, safari službou, metodu cesty službou a service blueprint. Závěr práce je věnován doporučením, jež vyplývají z jednotlivých nástrojů designu služeb a návrhům k jejímu zlepšení.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with service design. It seeks to map selected methods of service design and apply to the Colours of Ostrava festival. The thesis is divided into two parts. The theoretical part defines theoretical basic terms and describes the methods of design services. The practical part describes the marketing mix of Colours of Ostrava festival, presents the results of marketing research of visitor satisfaction and applies selected methods of design services, touchpoint map, personas, safari service, method customer journey and service blueprint. The conclusion is devoted to recommendations that result from the various service design tools.
Klíčová slova
design služeb, marketingový mix, persony, cesta službou, service blueprint, empatická mapa
Klíčová slova v angličtině
service design, marketing mix, personas, customer journey, service blueprint, emphatic map
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretickou část práce se zaměřením na design služeb.
Charakterizujte vybraný hudební festival a jeho klíčové aspekty s ohledem na řešenou problematiku.
Vhodným způsobem aplikujte vybrané nástroje designu služeb na vybraný hudební festival.
STICKDORM, Marc & SCHNEIDER, Jakob. This is service design thinking. Basics-Tools-Cases. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, Inc., 2011. ISBN 1118156307.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
LOVELOCK, Christopher H a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 7th, global ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2013, 160 s. ISBN 978-013-6118-749.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. 2. aktual. a rozš. vyd. Grada Publishing, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Seznam doporučené literatury
STICKDORM, Marc & SCHNEIDER, Jakob. This is service design thinking. Basics-Tools-Cases. Hoboken, New Jersey: John Wiley and Sons, Inc., 2011. ISBN 1118156307.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
LOVELOCK, Christopher H a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 7th, global ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2013, 160 s. ISBN 978-013-6118-749.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb efektivně a moderně. 2. aktual. a rozš. vyd. Grada Publishing, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.