Cílem práce je formulace konkrétních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni pomocí metod marketingového výzkumu focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. První část práce se věnuje pojmu vysoká škola, marketingové řízení a marketingový výzkum. Následně je rozebrána marketingová komunikace včetně online komunikace vysokých škol, ve které je zahrnuta i komparace webových stránek vybraného vzorku fakult vysokých škol. V další části práce jsou uvedeny výsledky z provedených výzkumů focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.
Anotace v angličtině
The goal of this work is to provide suggestion to improve marketing communication of the Faculty of Economis at University of West Bohemia using methods like focus group, mystery shopping or surveys. First part focuses on marketing control, universities and marketing research. Next the marketing communication and online communication is discussed, including comparison of websites of selected university faculties. Next part contains results of actual research. In the last part are proposed particular improvements to marketing communication applicable to Faculty of Economics at University of West Bohemia in Pilsen.
Klíčová slova
marketingové řízení, marketingový mix, marketingová komunikace, online komunikace, vysoká škola
Klíčová slova v angličtině
marketing control, marketing mix, marketing communication, online communication, university
Rozsah průvodní práce
120 s. (196 185 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je formulace konkrétních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni pomocí metod marketingového výzkumu focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. První část práce se věnuje pojmu vysoká škola, marketingové řízení a marketingový výzkum. Následně je rozebrána marketingová komunikace včetně online komunikace vysokých škol, ve které je zahrnuta i komparace webových stránek vybraného vzorku fakult vysokých škol. V další části práce jsou uvedeny výsledky z provedených výzkumů focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.
Anotace v angličtině
The goal of this work is to provide suggestion to improve marketing communication of the Faculty of Economis at University of West Bohemia using methods like focus group, mystery shopping or surveys. First part focuses on marketing control, universities and marketing research. Next the marketing communication and online communication is discussed, including comparison of websites of selected university faculties. Next part contains results of actual research. In the last part are proposed particular improvements to marketing communication applicable to Faculty of Economics at University of West Bohemia in Pilsen.
Klíčová slova
marketingové řízení, marketingový mix, marketingová komunikace, online komunikace, vysoká škola
Klíčová slova v angličtině
marketing control, marketing mix, marketing communication, online communication, university
Zásady pro vypracování
Formulujte stručný teoretický úvod do problematiky marketingu vysokých škol/univerzit.
Představte vybrané fakulty.
Analyzujte vybrané aspekty marketingové komunikace daných institucí s důrazem zejména na oblast online/elektronických komunikačních prostředků.
Pomocí vhodných metod realizujte výzkum zákaznického chování/preferencí vybraného cílového segmentu či segmentů daných institucí.
Formulujte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
Formulujte stručný teoretický úvod do problematiky marketingu vysokých škol/univerzit.
Představte vybrané fakulty.
Analyzujte vybrané aspekty marketingové komunikace daných institucí s důrazem zejména na oblast online/elektronických komunikačních prostředků.
Pomocí vhodných metod realizujte výzkum zákaznického chování/preferencí vybraného cílového segmentu či segmentů daných institucí.
Formulujte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, EGEROVÁ, Dana, PETRTYL, Jan, TLUČHOŘ, Jan. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha: Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společností, 2010. ISBN 978-80-87306-07-9.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.
Seznam doporučené literatury
EGER, Ludvík, EGEROVÁ, Dana, PETRTYL, Jan, TLUČHOŘ, Jan. Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu. Praha: Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společností, 2010. ISBN 978-80-87306-07-9.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.