Diplomová práce je zaměřena na představení marketingu a managementu v malém podniku. Je představena Svíčkárna Rodas Šestajovice a Svíčkárna Rodas Plzeň, které fungují jako volnočasové centrum pro děti a dospělé. Vztah mezi těmito subjekty je upraven franchisingovou smlouvou. Práce je zaměřena na Svíčkárnu Rodas Plzeň neboli franchisanta. Došlo ke zhodnocení dosavadních řídících a marketingových aktivit společnosti. Na základě toho byly navrženy vybrané částí plánu řízení a marketingového plánu s ohledem na velikost a specifika podniku. Součástí navržených plánů je časové rozvržení jednotlivých aktivit a pro marketingový plán je uveden i rozpočet. Rozpočet bere v úvahu nedostatečné množství volných finančních prostředků společnosti. V závěru práce jsou zhodnoceny navržené plány a s nimi i možnost vzniku rizik, která by mohla mít vliv na proveditelnost plánů. Práce bude sloužit společnosti jako plnohodnotný materiál při zavádění řídících a marketingových změn.
Annotation in English
The diploma thesis is focused on the introduction of marketing and management in a small business. It introduces Svíčkárna Rodas Šestajovice and Svíčkárna Rodas Plzeň, which are leisure centres for children and adults. The relationship between these entities is regulated by a franchise contract. The thesis is focused on franchisee Svíčkárna Rodas Plzeň. It was to evaluate the current management and marketing activities. On that basis, the selected parts of the management plan and marketing plan were designed with respect to the size and specifics of the business. The timing of each activity is a part of the proposed plan and for the marketing plan the budget is presented. The budget takes into consideration the inadequate amount of available funds of the company. In conclusion, all the proposed plans are evaluated together with probability of risk that could affect the feasibility of the plans. The thesis will serve the company as a valuable material for implementing management and marketing changes.
Keywords
management, marketing, malý podnik
Keywords in English
management, marketing, a small business
Length of the covering note
99 s. (172 781 znaků)
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce je zaměřena na představení marketingu a managementu v malém podniku. Je představena Svíčkárna Rodas Šestajovice a Svíčkárna Rodas Plzeň, které fungují jako volnočasové centrum pro děti a dospělé. Vztah mezi těmito subjekty je upraven franchisingovou smlouvou. Práce je zaměřena na Svíčkárnu Rodas Plzeň neboli franchisanta. Došlo ke zhodnocení dosavadních řídících a marketingových aktivit společnosti. Na základě toho byly navrženy vybrané částí plánu řízení a marketingového plánu s ohledem na velikost a specifika podniku. Součástí navržených plánů je časové rozvržení jednotlivých aktivit a pro marketingový plán je uveden i rozpočet. Rozpočet bere v úvahu nedostatečné množství volných finančních prostředků společnosti. V závěru práce jsou zhodnoceny navržené plány a s nimi i možnost vzniku rizik, která by mohla mít vliv na proveditelnost plánů. Práce bude sloužit společnosti jako plnohodnotný materiál při zavádění řídících a marketingových změn.
Annotation in English
The diploma thesis is focused on the introduction of marketing and management in a small business. It introduces Svíčkárna Rodas Šestajovice and Svíčkárna Rodas Plzeň, which are leisure centres for children and adults. The relationship between these entities is regulated by a franchise contract. The thesis is focused on franchisee Svíčkárna Rodas Plzeň. It was to evaluate the current management and marketing activities. On that basis, the selected parts of the management plan and marketing plan were designed with respect to the size and specifics of the business. The timing of each activity is a part of the proposed plan and for the marketing plan the budget is presented. The budget takes into consideration the inadequate amount of available funds of the company. In conclusion, all the proposed plans are evaluated together with probability of risk that could affect the feasibility of the plans. The thesis will serve the company as a valuable material for implementing management and marketing changes.
Keywords
management, marketing, malý podnik
Keywords in English
management, marketing, a small business
Research Plan
Charakterizujte marketing a management malého podniku.
Představte konkrétní podnikatelský subjekt.
Analyzujte dosavadní využití marketingových nástrojů a dosavadní způsob řízení.
Sestavte marketingový plán a plán řízení pro daný podnik.
Zhodnoťte navržené plány a posuďte možná rizika.
Research Plan
Charakterizujte marketing a management malého podniku.
Představte konkrétní podnikatelský subjekt.
Analyzujte dosavadní využití marketingových nástrojů a dosavadní způsob řízení.
Sestavte marketingový plán a plán řízení pro daný podnik.
Zhodnoťte navržené plány a posuďte možná rizika.
Recommended resources
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin L. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. 5. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka a kol. Podnikání malé a střední firmy. 3. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4520-6.
SRPOVÁ, Jitka, ŘEHOŘ, Václav a kol. Základy podnikání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.
KOTLER, Philip a spol. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 987-80-247-1545-2.
Recommended resources
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin L. Marketing management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
SYNEK, Miloslav, KISLINGEROVÁ, Eva a kol. Podniková ekonomika. 5. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-336-3.
VEBER, Jaromír, SRPOVÁ, Jitka a kol. Podnikání malé a střední firmy. 3. aktual. a dopl. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. ISBN 978-80-247-4520-6.
SRPOVÁ, Jitka, ŘEHOŘ, Václav a kol. Základy podnikání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.
KOTLER, Philip a spol. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 987-80-247-1545-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, schemes, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reason for not publishing thesis
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.