Informace o kvalifikační práci Linguistische Aspekte der Verkaufsförderung in den deutschsprachigen Ländern (Analyse eines semantischen Feldes:Pilsner Urquell)
Práce se zabývá podporou prodeje a reklamou na německém trhu, z teoretického hlediska zohledňuje především pohled lingvistiky, marketingu a psychologie. V praktické části je na příkladu značky Pilsner Urquell provedena analýza reklamních plakátů a plakátů podpory prodeje.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is concentrated on the topic of sales promotion on the German market. There is theoretically discussed the problematic of sales promotion and advertising in the point of view of lingustics, marketing and psychology. In the practical part there were sales poromotion posters and adverts of the product Pilsner Urquell analysed.
Klíčová slova
Pilsner Urquell, podpora prodeje, reklama, jazyk reklamy, marketing, psychologie reklamy
Klíčová slova v angličtině
Pilsner Urquell, sales promotion, advertising, language of advertising, marketing, psychology of advertising
Rozsah průvodní práce
82 s. (86 011 znaků)
Jazyk
NE
Anotace
Práce se zabývá podporou prodeje a reklamou na německém trhu, z teoretického hlediska zohledňuje především pohled lingvistiky, marketingu a psychologie. V praktické části je na příkladu značky Pilsner Urquell provedena analýza reklamních plakátů a plakátů podpory prodeje.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis is concentrated on the topic of sales promotion on the German market. There is theoretically discussed the problematic of sales promotion and advertising in the point of view of lingustics, marketing and psychology. In the practical part there were sales poromotion posters and adverts of the product Pilsner Urquell analysed.
Klíčová slova
Pilsner Urquell, podpora prodeje, reklama, jazyk reklamy, marketing, psychologie reklamy
Klíčová slova v angličtině
Pilsner Urquell, sales promotion, advertising, language of advertising, marketing, psychology of advertising
Zásady pro vypracování
1. Rešerše a studium odborné literatury zaměřené především na téma: jazyk reklamy, psychologie reklamy, persvaze, reklama jako součást podpory prodeje(marketingové strategie)
2. Vymezení pojmů a teoretických východisek
3. Sumarizace nejdůležitějších informací o Plzeňském pivovaru a značce Pilsner Urquell
4. Provedení expertního rozhovoru
5. Realizace sběru reklamních materiálů Pilsner Urquell
6. Zpracování lingvistické analýzy těchto reklamních materiálů
7. Prezentace výsledků a jejich shrnutí
Zásady pro vypracování
1. Rešerše a studium odborné literatury zaměřené především na téma: jazyk reklamy, psychologie reklamy, persvaze, reklama jako součást podpory prodeje(marketingové strategie)
2. Vymezení pojmů a teoretických východisek
3. Sumarizace nejdůležitějších informací o Plzeňském pivovaru a značce Pilsner Urquell
4. Provedení expertního rozhovoru
5. Realizace sběru reklamních materiálů Pilsner Urquell
6. Zpracování lingvistické analýzy těchto reklamních materiálů
7. Prezentace výsledků a jejich shrnutí
Seznam doporučené literatury
Danicu, V. (2014). Manipulative marketing: persuasion and manipulation of the consumer through advertising. Theoretical & Applied Economics, 21(2), 19-34.
Ernst, P. (2004). Germanistische Sprachwissenschaft (Vol. 2541). UTB.
Frohn, A. (2013). Werbung im Internet. (German). Die Pharmazeutische Industrie (Pharmind), 75(7), 1155-1157.
Janich, N. (2001). Werbesprache. Ein Arbeitsbuch. Günter Narr Verlag, Tübingen.
Hokrová, Z. (2006). Persuasion als Bestandteil der interkulturellen Kommunikation. In Lingua Germanica. Ústí nad Labem: Nakladatelství a vydavatelství Vlasty Králové, 43-48.
Rossetti, G. (2009). Das Werbekonzept: Ohne Strategie keine erfolgreiche Werbung. KMU-Magazin Nr. 9,46-48.
Vysekalová, J. (2012). Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s (p. 22). ISBN 978-80-247-4005-8.
Weinrich, H., & Thurmair, M. (2003). Textgrammatik der deutschen Sprache. Georg Olms Verlag.
Seznam doporučené literatury
Danicu, V. (2014). Manipulative marketing: persuasion and manipulation of the consumer through advertising. Theoretical & Applied Economics, 21(2), 19-34.
Ernst, P. (2004). Germanistische Sprachwissenschaft (Vol. 2541). UTB.
Frohn, A. (2013). Werbung im Internet. (German). Die Pharmazeutische Industrie (Pharmind), 75(7), 1155-1157.
Janich, N. (2001). Werbesprache. Ein Arbeitsbuch. Günter Narr Verlag, Tübingen.
Hokrová, Z. (2006). Persuasion als Bestandteil der interkulturellen Kommunikation. In Lingua Germanica. Ústí nad Labem: Nakladatelství a vydavatelství Vlasty Králové, 43-48.
Rossetti, G. (2009). Das Werbekonzept: Ohne Strategie keine erfolgreiche Werbung. KMU-Magazin Nr. 9,46-48.
Vysekalová, J. (2012). Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s (p. 22). ISBN 978-80-247-4005-8.
Weinrich, H., & Thurmair, M. (2003). Textgrammatik der deutschen Sprache. Georg Olms Verlag.