Informace o kvalifikační práci Komparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČPS,ČSSD, ODS, Koalice pro Plzeňský kraj, KSČM, Koalice SPO a SPD, koalice STAN, Občanů patriotů, Svobodných a SsČR, TOP09)
- Všechny požadované údaje o této VŠKP jsou vyplněny.
Hlavní téma
Komparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM, Koalice pro Plzeňský kraj)
Hlavní téma v angličtině
Comparation of election campaigns in Pilsen regional elections in 2016 (ANO 2011, ČSSD, ODS, TOP 09, KSČM, Coalition for the Pilsen Region)
Název dle studenta
Komparace volebních kampaní v plzeňských krajských volbách v roce 2016 (ANO 2011, ČPS,ČSSD, ODS, Koalice pro Plzeňský kraj, KSČM, Koalice SPO a SPD, koalice STAN, Občanů patriotů, Svobodných a SsČR, TOP09)
Název dle studenta v angličtině
Comparation of election campaigns in Pilsen regional elections in 2016 (ANO 2011, ČPS, ČSSD, ODS, Coalition for the Pilsen Region, KSČM, Coalition SPO and SPD, Coalition STAN, Občanů Patriotů, Svobodných a SsČR, KSČM, TOP09 )
Předložená práce nejprve pojednává o politickém marketingu a jeho nástrojích, následně představuje výzkumný design navržený A. Matuškovou, který ve své práci využiji. Přes analýzu volebního trhu před krajskými volbami v roce 2016 se dostanu až k praktické části své práce, která stojí na rozhovorech, které byly vedeny s předními politiky nebo s volebními šéfy zkoumaných subjektů. Výstup mé práce má představit nástroje politického marketingu, které strany na úrovni krajských voleb ve své kampani reálně využily.
Anotace v angličtině
The presented thesis first deals with political marketing and its tools, then represents a research model designed by A. Matušková, which I have used in my thesis. Through an analysis of the electoral market before the regional elections in 2016, I will get to the practical part of my thesis, which is based on interviews conducted with leading politicians or with the heads of election teams of the research subjects. The output of my thesis is to introduce the tools of political marketing that the parties at the regional election level have actually used in their campaigns.
Klíčová slova
politický marketing, krajské volby, krajská kampaň, ČSSD, TOP09, Česká pirátská strana, Koalice pro Plzeňský kraj, ODS, KSČM, SPD, SPO, STAN, analýza volebního trhu, politická komunikace, reklama
Klíčová slova v angličtině
Political Marketing, Regional Elections, Regional Campaign, ČSSD, TOP09, Czech Piracy Party, Coalition for the Pilsen Region, ODS, KSČM, SPD, SPO, STAN, electoral market analysis, political communication, advertising.
Rozsah průvodní práce
150 s. (270 175 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce nejprve pojednává o politickém marketingu a jeho nástrojích, následně představuje výzkumný design navržený A. Matuškovou, který ve své práci využiji. Přes analýzu volebního trhu před krajskými volbami v roce 2016 se dostanu až k praktické části své práce, která stojí na rozhovorech, které byly vedeny s předními politiky nebo s volebními šéfy zkoumaných subjektů. Výstup mé práce má představit nástroje politického marketingu, které strany na úrovni krajských voleb ve své kampani reálně využily.
Anotace v angličtině
The presented thesis first deals with political marketing and its tools, then represents a research model designed by A. Matušková, which I have used in my thesis. Through an analysis of the electoral market before the regional elections in 2016, I will get to the practical part of my thesis, which is based on interviews conducted with leading politicians or with the heads of election teams of the research subjects. The output of my thesis is to introduce the tools of political marketing that the parties at the regional election level have actually used in their campaigns.
Klíčová slova
politický marketing, krajské volby, krajská kampaň, ČSSD, TOP09, Česká pirátská strana, Koalice pro Plzeňský kraj, ODS, KSČM, SPD, SPO, STAN, analýza volebního trhu, politická komunikace, reklama
Klíčová slova v angličtině
Political Marketing, Regional Elections, Regional Campaign, ČSSD, TOP09, Czech Piracy Party, Coalition for the Pilsen Region, ODS, KSČM, SPD, SPO, STAN, electoral market analysis, political communication, advertising.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování diplomové práce ve spolupráci s vedoucím diplomové práce.
Zásady pro vypracování
Zpracování materiálu a vypracování diplomové práce ve spolupráci s vedoucím diplomové práce.
Seznam doporučené literatury
Black, S. (1994). Nejúčinnější propagace: Public Relations. Grada: Praha.
Bradová, E. (2005). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. Masarykova univerzita: Brno.
Chernatony, de L. (2010). Značka: od vize k vyšším ziskům. Computer Press: Brno.
Chytilek, R. (2014). Politický prostor a politická témata: studie k soutěži politických stran. Centrum pro studium demokracie a kultury: Brno.
Krejčí, J. (ed). (2004). Kvalita výzkumů volebních preferencí. Sociologický ústav AV ČR: Praha.
McQuail, D. (2009). Úvod do teorie masové komunikace. Portál: Praha.
Reif, K. Schmitt, H. (1980): Nine second-order national elections: A conceptual framework for the analysis of European election results. European Journal of Political Research 8 (1).
Šaradín, P. (2006). Krajské volby v České republice. Univerzita Palackého v Olomouci: Olomouc.
Šaradín, P. (2008). Teorie voleb druhého řádu a možnosti jejich aplikace v České republice. Univerzita Palackého v Olomouci: Olomouc.
Šíma, P. Králiková, M. a kol. (2014). Volební kampaně 2013. Barrister & Principal: Brno.
Seznam doporučené literatury
Black, S. (1994). Nejúčinnější propagace: Public Relations. Grada: Praha.
Bradová, E. (2005). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. Masarykova univerzita: Brno.
Chernatony, de L. (2010). Značka: od vize k vyšším ziskům. Computer Press: Brno.
Chytilek, R. (2014). Politický prostor a politická témata: studie k soutěži politických stran. Centrum pro studium demokracie a kultury: Brno.
Krejčí, J. (ed). (2004). Kvalita výzkumů volebních preferencí. Sociologický ústav AV ČR: Praha.
McQuail, D. (2009). Úvod do teorie masové komunikace. Portál: Praha.
Reif, K. Schmitt, H. (1980): Nine second-order national elections: A conceptual framework for the analysis of European election results. European Journal of Political Research 8 (1).
Šaradín, P. (2006). Krajské volby v České republice. Univerzita Palackého v Olomouci: Olomouc.
Šaradín, P. (2008). Teorie voleb druhého řádu a možnosti jejich aplikace v České republice. Univerzita Palackého v Olomouci: Olomouc.
Šíma, P. Králiková, M. a kol. (2014). Volební kampaně 2013. Barrister & Principal: Brno.