Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Byly vybrány dva světové trendy marketingu, a to mobilní marketing a internetový marketing. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik, vývoj a formy. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které bylo prováděno osobní formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing" and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. Two world marketing trends have been selected, namely mobile marketing and internet marketing. The individual trends in detail, their origin and evolution and frequently used forms are specified in the theoretical part. In the practical part, a questionnaire survey was conducted that was conducted in a personal form and should provide results for the set goals. The results are analyzed in detail then.
Keywords
Nové trendy, mobilní marketing, interaktivní marketing
Keywords in English
New trends, mobile marketing, internet marketing
Length of the covering note
60 s.
Language
CZ
Annotation
Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Byly vybrány dva světové trendy marketingu, a to mobilní marketing a internetový marketing. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik, vývoj a formy. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které bylo prováděno osobní formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing" and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. Two world marketing trends have been selected, namely mobile marketing and internet marketing. The individual trends in detail, their origin and evolution and frequently used forms are specified in the theoretical part. In the practical part, a questionnaire survey was conducted that was conducted in a personal form and should provide results for the set goals. The results are analyzed in detail then.
Keywords
Nové trendy, mobilní marketing, interaktivní marketing
Keywords in English
New trends, mobile marketing, internet marketing
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do vybraných moderních trendů v marketingu.
Představte konkrétní příklady využití vybraných trendů.
Pomocí vhodných metod zjistěte akceptování nových trendů marketingu u vybrané skupiny spotřebitelů.
Zhodnoťte zjištěné skutečnosti ve srovnání s jinými studiemi.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do vybraných moderních trendů v marketingu.
Představte konkrétní příklady využití vybraných trendů.
Pomocí vhodných metod zjistěte akceptování nových trendů marketingu u vybrané skupiny spotřebitelů.
Zhodnoťte zjištěné skutečnosti ve srovnání s jinými studiemi.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing a management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a kol. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. ISBN 978-80-247-5769-8.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing a management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.