Tato bakalářská práce se zaměřuje na event marketing a jeho aplikování v praxi. Cílem této práce bylo vytvoření eventu pro konkrétní firmu. V teoretické části je definován event marketing, dále jeho propojení s jinými nástroji komunikačního mixu, jsou zde popsána jeho různá dělení a definován event controlling. Poté je teoreticky popsáno jako event vytvořit
a na závěr teoretické části jsou popsány některé trendy event marketingu. V praktické části jsou aplikovány informace z části teoretické. Je zde popsána společnost DŘEVO TRUST,
a. s., pro kterou byl event vytvořen, a popsány události, které pravidelně pořádá.
Annotation in English
This bachelor thesis is aimed on the event of marketing and it´s practice aplication. Target for this thesis was creation of event for specific company. In theoretical part of the thesis is defined event of marketing, further it´s conection with another tools of communication mix, there are described it´s different divisions and defined event of controlling. Then there is theoretically described, how to set up the event and in the end od theoretical part of the thesis, there are described some trends of event of marketing. In the practical part, there is applied information from the theoretical part of this thesis. The comapy DŘEVO TRUST, a.s., is described here. This event was made especially for this company and there are described events, which are regularly arranging by this sign.
Keywords
event marketing, DŘEVO TRUST, a. s.
Keywords in English
event marketing, DŘEVO TRUST, a. s.
Length of the covering note
54 s. (72 577 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zaměřuje na event marketing a jeho aplikování v praxi. Cílem této práce bylo vytvoření eventu pro konkrétní firmu. V teoretické části je definován event marketing, dále jeho propojení s jinými nástroji komunikačního mixu, jsou zde popsána jeho různá dělení a definován event controlling. Poté je teoreticky popsáno jako event vytvořit
a na závěr teoretické části jsou popsány některé trendy event marketingu. V praktické části jsou aplikovány informace z části teoretické. Je zde popsána společnost DŘEVO TRUST,
a. s., pro kterou byl event vytvořen, a popsány události, které pravidelně pořádá.
Annotation in English
This bachelor thesis is aimed on the event of marketing and it´s practice aplication. Target for this thesis was creation of event for specific company. In theoretical part of the thesis is defined event of marketing, further it´s conection with another tools of communication mix, there are described it´s different divisions and defined event of controlling. Then there is theoretically described, how to set up the event and in the end od theoretical part of the thesis, there are described some trends of event of marketing. In the practical part, there is applied information from the theoretical part of this thesis. The comapy DŘEVO TRUST, a.s., is described here. This event was made especially for this company and there are described events, which are regularly arranging by this sign.
Keywords
event marketing, DŘEVO TRUST, a. s.
Keywords in English
event marketing, DŘEVO TRUST, a. s.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky event marketingu.
Stručně představte vámi vybraný podnik.
Zhodnoťte dosavadní využití event marketingu ve vybraném podniku.
Připravte event pro vybranou cílovou skupinu.
Research Plan
Vypracujte teoretický úvod do problematiky event marketingu.
Stručně představte vámi vybraný podnik.
Zhodnoťte dosavadní využití event marketingu ve vybraném podniku.
Připravte event pro vybranou cílovou skupinu.
Recommended resources
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Event & promotion: odborný měsíčník o event marketingu a sales promotion. Praha: Asociace společenských událostí, 2005.
Recommended resources
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003, 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Event & promotion: odborný měsíčník o event marketingu a sales promotion. Praha: Asociace společenských událostí, 2005.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Unsatisfactory (Fail)
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.