Předložená práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising pro neziskovou organizaci Nadace rozvoje občanské společnosti a její program sbírkový projekt Pomozte dětem. Důležitým bodem práce je situační analýza obsahující tvorbu marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí obsahuje analýzu fundraisingových činností. Výsledná SWOT analýza slouží jako podklad pro tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising. Navržené marketingové strategie jsou rozvedeny do podoby akčních programů, které obsahují popis aktivity, časové vymezení, odpovědné osoby a očekávané náklady. Následuje časový harmonogram, rozpočet naplánovaných akčních programů a kontrolní mechanismy.
Annotation in English
The purpose of this thesis is to create marketing strategy focused on fundraising for nonprofit organizations named Foundation of development civic society and her program Collection project Help the children. Important point of the thesis is a situation analysis includes marketing mix and analysis of external and internal environment. Analysis of internal environment contains analysis of fundraising activities. Final SWOT analysis works as base for creating marketing strategy focused on fundraising. Suggested marketing strategies are followed into the action programs, which include decribe of activities, time frame, the person responsible for this action program and expected costs. After described action programs follows time schedule, planned budget and control mechanisms.
Předložená práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising pro neziskovou organizaci Nadace rozvoje občanské společnosti a její program sbírkový projekt Pomozte dětem. Důležitým bodem práce je situační analýza obsahující tvorbu marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Vnitřní prostředí obsahuje analýzu fundraisingových činností. Výsledná SWOT analýza slouží jako podklad pro tvorbu marketingové strategie se zaměřením na fundraising. Navržené marketingové strategie jsou rozvedeny do podoby akčních programů, které obsahují popis aktivity, časové vymezení, odpovědné osoby a očekávané náklady. Následuje časový harmonogram, rozpočet naplánovaných akčních programů a kontrolní mechanismy.
Annotation in English
The purpose of this thesis is to create marketing strategy focused on fundraising for nonprofit organizations named Foundation of development civic society and her program Collection project Help the children. Important point of the thesis is a situation analysis includes marketing mix and analysis of external and internal environment. Analysis of internal environment contains analysis of fundraising activities. Final SWOT analysis works as base for creating marketing strategy focused on fundraising. Suggested marketing strategies are followed into the action programs, which include decribe of activities, time frame, the person responsible for this action program and expected costs. After described action programs follows time schedule, planned budget and control mechanisms.
Analyzujte marketingové činnosti vybrané neziskové organizace se zaměřením na fundraising.
Navrhněte marketingovou strategii vybrané neziskové organizace se zacílením na fundraisingové činnosti.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
STEJSKAL, Jan, Helena KUVÍKOVÁ a Kateřina MAŤÁKOVÁ. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky: se zaměřením na nestátní neziskové organizace. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-973-9.
BOUKAL, Petr. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1650-9.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
Recommended resources
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.
STEJSKAL, Jan, Helena KUVÍKOVÁ a Kateřina MAŤÁKOVÁ. Neziskové organizace - vybrané problémy ekonomiky: se zaměřením na nestátní neziskové organizace. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-973-9.
BOUKAL, Petr. Nestátní neziskové organizace: (teorie a praxe). Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1650-9.
HANNAGAN, Tim. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.