Predlozena diplomova prace je zamerena na tema "Nove trendy v marketingu a jejich uplatneni v praxi". Primarnim cilem teto diplomove prace je zjistit, jak siroka verejnost vnima vzestupujici trend v oblasti vytvareni marketingovych kampani. V teoreticke casti autor prace nadefinoval samotny marketing a pote se venoval samotnym trendum voblasti marketingove komunikace. Soucasti teoreticke casti je i popis procesu marketingoveho vyzkumu od stanoveni cilu az po interpretaci vysledku vyzkumu. Prakticka cast obsahuje nejdrive srovnani vyuziti trendu v marketingove komunikaci mezi Ceskou republikou a zahranicim. A nedilnou soucasti prakticke casti je i samotny autoruv vyzkum. Prace je zakoncena autorovym navrhem samotne marketingove kampane na zaklade ziskanych vysledku z jeho vyzkumu.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on topic "New trends in marketing- analysis, possibilities of usage in Czech republic". Primary goal of this thesis is to find out how well is a public crowd aware of growing trend in creating marketing campaigs. In theoretical part of this thesis the author defines a marketing itself and then he shifts his focus towards the trends in marketing communication. One piece of theoretical part is dedicated to describing a proces of marketing research. Practical part starts by comparing usage of trends in marketing communication between Czech republic and abroad countries. Main piece of pratical part is dedicated to author's research. The practical part is closed down by author's suggested campaign based on the results of his research.
Klíčová slova
guerilla marketing, WOM, ambush marketing, buzzmarketing, viralni marketing, mosquito marketing, astrosurfing, wild posting, ambietni marketing, nove trendy, marketingova komunikace
Klíčová slova v angličtině
guerilla marketing, WOM, ambush marketing, buzzmarketing, viral marketing, mosquito marketing, astrosurfing, wild posting, ambiet marketing, new trends, marketing communication
Rozsah průvodní práce
107 s
Jazyk
CZ
Anotace
Predlozena diplomova prace je zamerena na tema "Nove trendy v marketingu a jejich uplatneni v praxi". Primarnim cilem teto diplomove prace je zjistit, jak siroka verejnost vnima vzestupujici trend v oblasti vytvareni marketingovych kampani. V teoreticke casti autor prace nadefinoval samotny marketing a pote se venoval samotnym trendum voblasti marketingove komunikace. Soucasti teoreticke casti je i popis procesu marketingoveho vyzkumu od stanoveni cilu az po interpretaci vysledku vyzkumu. Prakticka cast obsahuje nejdrive srovnani vyuziti trendu v marketingove komunikaci mezi Ceskou republikou a zahranicim. A nedilnou soucasti prakticke casti je i samotny autoruv vyzkum. Prace je zakoncena autorovym navrhem samotne marketingove kampane na zaklade ziskanych vysledku z jeho vyzkumu.
Anotace v angličtině
This master thesis is focused on topic "New trends in marketing- analysis, possibilities of usage in Czech republic". Primary goal of this thesis is to find out how well is a public crowd aware of growing trend in creating marketing campaigs. In theoretical part of this thesis the author defines a marketing itself and then he shifts his focus towards the trends in marketing communication. One piece of theoretical part is dedicated to describing a proces of marketing research. Practical part starts by comparing usage of trends in marketing communication between Czech republic and abroad countries. Main piece of pratical part is dedicated to author's research. The practical part is closed down by author's suggested campaign based on the results of his research.
Klíčová slova
guerilla marketing, WOM, ambush marketing, buzzmarketing, viralni marketing, mosquito marketing, astrosurfing, wild posting, ambietni marketing, nove trendy, marketingova komunikace
Klíčová slova v angličtině
guerilla marketing, WOM, ambush marketing, buzzmarketing, viral marketing, mosquito marketing, astrosurfing, wild posting, ambiet marketing, new trends, marketing communication
Zásady pro vypracování
Definujte hlavní cíl práce, dílčí cíle a hypotézy, případně výzkumné otázky.
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingu a zvláštní pozornost věnujte marketingové komunikaci i její provázanosti s dalšími prvky marketingového mixu.
Identifikujte nové trendy v oblasti marketingové komunikace.
Charakterizujte český trh a proveďte šetření zaměřené na využití nových trendů v oblasti marketingové komunikace praxí.
Diskutujte závěry a navrhněte doporučení vyššího využití nových trendů v marketingové komunikaci v České republice.
Zásady pro vypracování
Definujte hlavní cíl práce, dílčí cíle a hypotézy, případně výzkumné otázky.
Vypracujte teoretický úvod do problematiky marketingu a zvláštní pozornost věnujte marketingové komunikaci i její provázanosti s dalšími prvky marketingového mixu.
Identifikujte nové trendy v oblasti marketingové komunikace.
Charakterizujte český trh a proveďte šetření zaměřené na využití nových trendů v oblasti marketingové komunikace praxí.
Diskutujte závěry a navrhněte doporučení vyššího využití nových trendů v marketingové komunikaci v České republice.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vydání. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-33541-2.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vydání. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace - Jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-33541-2.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vydání. Praha: Grada, 2013. 816 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZEL, Roman, MYNÁŘOVÁ, Lenka, SVOBODOVÁ, Hana. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011, 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri Van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
kopie použitého dotazníku
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.