Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem společnosti EKO-KOM a blíže se zaměřuje na vztah s veřejností. Vztahový marketing je nejprve definován z teoretického hlediska a dále z pohledu vybrané společnosti. Vztah s veřejností je následně shrnut ve SWOT analýze.
Autorka práce realizovala výzkum zaměřený na spotřebitelské hodnocení a mínění o systému na třídění odpadů. Tento výzkum byl proveden jako dotazníkové šetření mezi spotřebiteli staršími 18 let v Plzeňském kraji.
V poslední kapitole práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení vztahového marketingu firmy EKO-KOM.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on relational marketing of the company EKO-KOM and in more detail, it aims for the relation with public. The relational marketing is firstly defined from the theoretical point of view and from the point of view of the chosen society. The relation with public is summed up in the SWOT analysis.
The author of the thesis did the survey focused on consumer evaluation and meaning of the system for waste separation. This survey was done as a questionnaire survey among consumers older than 18 in Pilsen Region.
In the last chapter of the thesis are mentioned proposals for improving the relational marketing of the company EKO-KOM.
Klíčová slova
Koncepce vztahového marketingu, spotřebitelský výzkum, systém zpětného sběru odpadu, návrhy na zlepšení systému EKO-KOM.
Klíčová slova v angličtině
Conception of the relational marketing, consumer survey, reversal system of waste picking, plan for improvement the system EKO-KOM.
Rozsah průvodní práce
130 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá vztahovým marketingem společnosti EKO-KOM a blíže se zaměřuje na vztah s veřejností. Vztahový marketing je nejprve definován z teoretického hlediska a dále z pohledu vybrané společnosti. Vztah s veřejností je následně shrnut ve SWOT analýze.
Autorka práce realizovala výzkum zaměřený na spotřebitelské hodnocení a mínění o systému na třídění odpadů. Tento výzkum byl proveden jako dotazníkové šetření mezi spotřebiteli staršími 18 let v Plzeňském kraji.
V poslední kapitole práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení vztahového marketingu firmy EKO-KOM.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on relational marketing of the company EKO-KOM and in more detail, it aims for the relation with public. The relational marketing is firstly defined from the theoretical point of view and from the point of view of the chosen society. The relation with public is summed up in the SWOT analysis.
The author of the thesis did the survey focused on consumer evaluation and meaning of the system for waste separation. This survey was done as a questionnaire survey among consumers older than 18 in Pilsen Region.
In the last chapter of the thesis are mentioned proposals for improving the relational marketing of the company EKO-KOM.
Klíčová slova
Koncepce vztahového marketingu, spotřebitelský výzkum, systém zpětného sběru odpadu, návrhy na zlepšení systému EKO-KOM.
Klíčová slova v angličtině
Conception of the relational marketing, consumer survey, reversal system of waste picking, plan for improvement the system EKO-KOM.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky vztahového marketingu.
Stručně představte Vámi vybraný podnik.
Pomocí dotazníkového šetření analyzujte vztahy vybrané společnosti s veřejností.
Navrhněte zlepšující opatření uplatňování vztahového marketingu s vybranými stakeholdery.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretický úvod do problematiky vztahového marketingu.
Stručně představte Vámi vybraný podnik.
Pomocí dotazníkového šetření analyzujte vztahy vybrané společnosti s veřejností.
Navrhněte zlepšující opatření uplatňování vztahového marketingu s vybranými stakeholdery.