Předložená práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu strategické podnikatelské jednotky Peugeot 308 u koncesovaného prodejce vozů značky Peugeot, firmy IC WEST Plzeň, s.r.o. Práce se dále zabývá celkovým zhodnocením prodejů modelové řady 308 a to jak z hlediska prodejů v České republice, tak i u firmy IC WEST. Součástí diplomové práce je i teoretická část sloužící jako opora pro následující část empirickou.
Hlavním výstupem je komplexní marketingový plán strategické podnikatelské jednotky Peugeot 308 shrnující výsledky procesu marketingového plánování. Závěrem práce je uveden i zkrácený dokument marketingového plánu obsahující sumarizované výsledky procesu marketingového plánování.
Anotace v angličtině
The presented thesis is focused on the creation of the marketing plan of a strategic business unit Peugeot 308 at a licensed Peugeot car seller, IC WEST Pilsen, PLC. The paper deals with the overall evaluation of Peugeot 308 sales regarding the sales both in the Czech Republic and at IC WEST company. The theoretical part of this thesis provides the empiric part with the support.
The main outcome of the thesis is the complex marketing plan of Peugeot 308 strategic business unit summarizing the results of a marketing planning process. The conclusion presents a shortened marketing plan containing the summarized results of the marketing planning proces.
Klíčová slova
strategická podnikatelská jednotka, marketingové plánování, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
strategic business unit, marketing planning, marketing plan
Rozsah průvodní práce
83
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu strategické podnikatelské jednotky Peugeot 308 u koncesovaného prodejce vozů značky Peugeot, firmy IC WEST Plzeň, s.r.o. Práce se dále zabývá celkovým zhodnocením prodejů modelové řady 308 a to jak z hlediska prodejů v České republice, tak i u firmy IC WEST. Součástí diplomové práce je i teoretická část sloužící jako opora pro následující část empirickou.
Hlavním výstupem je komplexní marketingový plán strategické podnikatelské jednotky Peugeot 308 shrnující výsledky procesu marketingového plánování. Závěrem práce je uveden i zkrácený dokument marketingového plánu obsahující sumarizované výsledky procesu marketingového plánování.
Anotace v angličtině
The presented thesis is focused on the creation of the marketing plan of a strategic business unit Peugeot 308 at a licensed Peugeot car seller, IC WEST Pilsen, PLC. The paper deals with the overall evaluation of Peugeot 308 sales regarding the sales both in the Czech Republic and at IC WEST company. The theoretical part of this thesis provides the empiric part with the support.
The main outcome of the thesis is the complex marketing plan of Peugeot 308 strategic business unit summarizing the results of a marketing planning process. The conclusion presents a shortened marketing plan containing the summarized results of the marketing planning proces.
Klíčová slova
strategická podnikatelská jednotka, marketingové plánování, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
strategic business unit, marketing planning, marketing plan
Zásady pro vypracování
Vymezte teoretický úvod do problematiky strategického marketingového plánu a strategických podnikatelských jednotek.
Stručně představte Vámi vybraný podnik a jeho postavení na trhu.
Zpracujte pomocí vybraných situačních analýz současné postavení vybrané strategické podnikatelské jednotky.
Pro vybranou strategickou podnikatelskou jednotku nadefinujte strategický marketingový plán na následující období.
Zásady pro vypracování
Vymezte teoretický úvod do problematiky strategického marketingového plánu a strategických podnikatelských jednotek.
Stručně představte Vámi vybraný podnik a jeho postavení na trhu.
Zpracujte pomocí vybraných situačních analýz současné postavení vybrané strategické podnikatelské jednotky.
Pro vybranou strategickou podnikatelskou jednotku nadefinujte strategický marketingový plán na následující období.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. Manažer. ISBN 978-80-247-1535-3.
HITT, Michael A., R. Duane, IRELAND a Robert E. HOSKISSON. Strategic management: competitiveness and globalization: cases. 8th ed. Mason, OH: South-Western Cengage Learning, 2009. ISBN 9780324581133.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. Manažer. ISBN 978-80-247-1535-3.
HITT, Michael A., R. Duane, IRELAND a Robert E. HOSKISSON. Strategic management: competitiveness and globalization: cases. 8th ed. Mason, OH: South-Western Cengage Learning, 2009. ISBN 9780324581133.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.