Hlavním tématem diplomové práce je hodnocení webových stránek cestovních kanceláří jakožto jednoho z mnoha prvků moderních technologií v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu. Po teoretickém úvodu do dané oblasti následuje zaměření na webové stránky a jejich nedostatky. Dále jsou okomentovány výsledky hodnocení webových stránek cestovních kanceláří. Tyto hodnoty jsou dále porovnány s podobným výzkumem z roku 2014 a vybrané weby jsou dále podrobeny výzkumu na oční kameře (eye-tracking). Ze všech výsledků jsou pak v závěru práce nastíněna doporučení pro cestovní kanceláře, jak zlepšit své webové stránky. Nejčastějším nedostatkem je minimální využívání a tvorba vlastních aplikací pro mobilní zařízení. Mimo to pak cestovní kanceláře nevyužívají možností, které poskytují sociální sítě jako je Instagram či YouTube, v takové míře, jako v případě Facebooku.
Anotace v angličtině
The main theme of this diploma thesis is rating the websites of travel agencies and tour operators as one of the many elements of modern technologies in promotion on consumer market. A short introduction to the theory of the field is followed by a focus on the websites and their scarcities. Those are joined by the results of the websites' ranking made for the travel agencies and tour operators. The ranks are then compared to a similar research and ranking made in 2014, testing chosen websites via eye-tracking. From all the results above, the recommendations for the travel agencies and tour operators are set as the main output of the thesis. These recommendations should help those travel agencies and tour operators improving their websites. The most common scarcity is the mobile app, which is not used enough by the travel agencies and tour operators. Besides that, they are not using the social sites like Instagram or Facebook in the same way as they do in the case of Facebook.
eye-tracking, modern technologies, promotion, tour operator, travel agency, website, web scarcities
Rozsah průvodní práce
79 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem diplomové práce je hodnocení webových stránek cestovních kanceláří jakožto jednoho z mnoha prvků moderních technologií v marketingové komunikaci na spotřebitelském trhu. Po teoretickém úvodu do dané oblasti následuje zaměření na webové stránky a jejich nedostatky. Dále jsou okomentovány výsledky hodnocení webových stránek cestovních kanceláří. Tyto hodnoty jsou dále porovnány s podobným výzkumem z roku 2014 a vybrané weby jsou dále podrobeny výzkumu na oční kameře (eye-tracking). Ze všech výsledků jsou pak v závěru práce nastíněna doporučení pro cestovní kanceláře, jak zlepšit své webové stránky. Nejčastějším nedostatkem je minimální využívání a tvorba vlastních aplikací pro mobilní zařízení. Mimo to pak cestovní kanceláře nevyužívají možností, které poskytují sociální sítě jako je Instagram či YouTube, v takové míře, jako v případě Facebooku.
Anotace v angličtině
The main theme of this diploma thesis is rating the websites of travel agencies and tour operators as one of the many elements of modern technologies in promotion on consumer market. A short introduction to the theory of the field is followed by a focus on the websites and their scarcities. Those are joined by the results of the websites' ranking made for the travel agencies and tour operators. The ranks are then compared to a similar research and ranking made in 2014, testing chosen websites via eye-tracking. From all the results above, the recommendations for the travel agencies and tour operators are set as the main output of the thesis. These recommendations should help those travel agencies and tour operators improving their websites. The most common scarcity is the mobile app, which is not used enough by the travel agencies and tour operators. Besides that, they are not using the social sites like Instagram or Facebook in the same way as they do in the case of Facebook.
eye-tracking, modern technologies, promotion, tour operator, travel agency, website, web scarcities
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši sekundárních zdrojů v zadaném tématu a definujte základní pojmy.
Vymezte konkrétní směřování analytické části práce.
Uveďte příklady využití moderních technologií v marketingové komunikaci v praxi.
Pomocí vhodných metod posuďte "vztah" spotřebitelů a moderních technologií v marketingové komunikaci.
Shrňte zjištěné poznatky.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši sekundárních zdrojů v zadaném tématu a definujte základní pojmy.
Vymezte konkrétní směřování analytické části práce.
Uveďte příklady využití moderních technologií v marketingové komunikaci v praxi.
Pomocí vhodných metod posuďte "vztah" spotřebitelů a moderních technologií v marketingové komunikaci.
Shrňte zjištěné poznatky.
Seznam doporučené literatury
ČECHUROVÁ, Lenka et al. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0455-1.
HESKOVÁ, Marie, ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
ČECHUROVÁ, Lenka et al. Moderní technologie v maloobchodě a cestovním ruchu: trendy a současná praxe. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0455-1.
HESKOVÁ, Marie, ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12th ed. Upper Saddle River: Pearson Prentice Hall, 2006. ISBN 0-13-145757-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.