Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Novitera, a. s. Práce je rozdělena do celkem 10 kapitol, přičemž prvních 5 kapitol se týká teoretické části práce a druhých 5 kapitol pak praktické aplikaci. Teoretická část práce je věnována problematice marketingu a plánování jeho strategické části, vč. teoretického rámce situační analýzy, návrhů marketingových strategií, analýzy rizik a základů marketingového controllingu. Praktická část navazuje na teoretické poznatky. Ve svém úvodu představuje vybranou obchodní společnost a strategická východiska. Následující situační analýza završena SWOT analýzou a maticemi EFE, IFE, IE a TOWS, je přípravou pro další kapitolu s návrhy marketingových strategií. Součástí práce jsou taktéž analýza rizik plánu a definování základů pro marketingový controlling.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on marketing strategy proposal for the company Novitera, a. s. The thesis is divided into 10 chapters. While the first five chapters are connected with the theoretical part of the thesis, the second five chapters refer to its practical application. Theoretical part consists of marketing matters and a planning of its strategic part, including theoretical framework of situation analysis, marketing strategies proposals, risk analysis and the principles of marketing controlling. Practical part of the diploma thesis follows theoretical knowledge. In its beginning the practical part introduces chosen company and strategic statements. The following situation analysis topped by SWOT analysis and EFE, IFE, IE and TOWS matrixes, provides a basis for marketing strategies in the next chapter. Practical part of the thesis contains also risk analysis and the definition of marketing controlling basics.
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Novitera, a. s. Práce je rozdělena do celkem 10 kapitol, přičemž prvních 5 kapitol se týká teoretické části práce a druhých 5 kapitol pak praktické aplikaci. Teoretická část práce je věnována problematice marketingu a plánování jeho strategické části, vč. teoretického rámce situační analýzy, návrhů marketingových strategií, analýzy rizik a základů marketingového controllingu. Praktická část navazuje na teoretické poznatky. Ve svém úvodu představuje vybranou obchodní společnost a strategická východiska. Následující situační analýza završena SWOT analýzou a maticemi EFE, IFE, IE a TOWS, je přípravou pro další kapitolu s návrhy marketingových strategií. Součástí práce jsou taktéž analýza rizik plánu a definování základů pro marketingový controlling.
Anotace v angličtině
This diploma thesis is focused on marketing strategy proposal for the company Novitera, a. s. The thesis is divided into 10 chapters. While the first five chapters are connected with the theoretical part of the thesis, the second five chapters refer to its practical application. Theoretical part consists of marketing matters and a planning of its strategic part, including theoretical framework of situation analysis, marketing strategies proposals, risk analysis and the principles of marketing controlling. Practical part of the diploma thesis follows theoretical knowledge. In its beginning the practical part introduces chosen company and strategic statements. The following situation analysis topped by SWOT analysis and EFE, IFE, IE and TOWS matrixes, provides a basis for marketing strategies in the next chapter. Practical part of the thesis contains also risk analysis and the definition of marketing controlling basics.
Proveďte rešerši a syntézu sekundárních zdrojů k řešené problematice.
Představte vybraný podnik a oblast, ve které působí.
Proveďte situační analýzu podniku.
Formulujte strategický marketingový plán, včetně analýzy rizik.
Navrhněte základní parametry pro controlling plánu.
Zásady pro vypracování
Proveďte rešerši a syntézu sekundárních zdrojů k řešené problematice.
Představte vybraný podnik a oblast, ve které působí.
Proveďte situační analýzu podniku.
Formulujte strategický marketingový plán, včetně analýzy rizik.
Navrhněte základní parametry pro controlling plánu.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KAPLAN, Robert S. a Norton, David P. The execution premium: linking strategy to operations for competitive advantage. Boston: Harvard Business School Press, 2008. ISBN 978-1-4221-2116-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4670-8.
KAPLAN, Robert S. a Norton, David P. The execution premium: linking strategy to operations for competitive advantage. Boston: Harvard Business School Press, 2008. ISBN 978-1-4221-2116-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta DP a sken průběhu obhajoby.