Tématem diplomové práce je ,,Vizuální identita existujícího subjektu Promotion hudebního interpreta''. V práci je zahrnut koncept vizuální identity interpreta, pohybujícího se v hudebním žánru Drum'n'Bass. Nedílnou součástí práce je značka a její grafický manuál, webová prezentace a reklamní předměty.
Annotation in English
My Master's Thesis is about complex promotion of the musical artist DJ Yuri. My work includes corporate identity from the D'n'B music genre. It also includes logo of the artist's brand, logo manual, web design and merchandising which is also very important part of my work.
Keywords
diplomová práce, vizuální identita, hudba, drum and bass, logo, koncept, grafický manuál, reklamní předměty, webové stránky
Tématem diplomové práce je ,,Vizuální identita existujícího subjektu Promotion hudebního interpreta''. V práci je zahrnut koncept vizuální identity interpreta, pohybujícího se v hudebním žánru Drum'n'Bass. Nedílnou součástí práce je značka a její grafický manuál, webová prezentace a reklamní předměty.
Annotation in English
My Master's Thesis is about complex promotion of the musical artist DJ Yuri. My work includes corporate identity from the D'n'B music genre. It also includes logo of the artist's brand, logo manual, web design and merchandising which is also very important part of my work.
Keywords
diplomová práce, vizuální identita, hudba, drum and bass, logo, koncept, grafický manuál, reklamní předměty, webové stránky
Minimální rozsah prací:
Počet: 1x logo, 1ks funkční maketa grafického manuálu, doplňující tiskoviny, digitální výstup
Formát: A6-B1, digitální prezentace
Popis realizace: prvotní skici, návrh loga, návrh manuálu, vizualizace doplňujících tiskovin, digitální prezentace, tisk
Výstup: logo a vizuální styl, doplňující tiskoviny, digitální výstup a promotion hudebního interpreta.
Pravidelné konzultace v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
- září - teoretická část práce (bod 1. až 2, uvědomit si, kdo jsem a kam směřuji)
- říjen - předložení spektra variant, sběr a průběžné intenzivní studium zdrojů
- listopad, prosinec - pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části kvalifikační práce
- leden, únor - předložení adekvátně rozpracované praktické části kvalifikační práce předložení rozpracované teoretické části kvalifikační práce v souladu s doporučenou osnovou
- březen - realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce
Finalizace a odevzdání
- duben - finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce
Obhajoba
- červen - obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Research Plan
Minimální rozsah prací:
Počet: 1x logo, 1ks funkční maketa grafického manuálu, doplňující tiskoviny, digitální výstup
Formát: A6-B1, digitální prezentace
Popis realizace: prvotní skici, návrh loga, návrh manuálu, vizualizace doplňujících tiskovin, digitální prezentace, tisk
Výstup: logo a vizuální styl, doplňující tiskoviny, digitální výstup a promotion hudebního interpreta.
Pravidelné konzultace v rámci semináře ke kvalifikační práci.
Postup realizace:
- září - teoretická část práce (bod 1. až 2, uvědomit si, kdo jsem a kam směřuji)
- říjen - předložení spektra variant, sběr a průběžné intenzivní studium zdrojů
- listopad, prosinec - pracovní verze, volba nejvhodnější varianty, průběžné práce na praktické části kvalifikační práce
- leden, únor - předložení adekvátně rozpracované praktické části kvalifikační práce předložení rozpracované teoretické části kvalifikační práce v souladu s doporučenou osnovou
- březen - realizace výsledného projektu, předložení pracovní verze kompletní teoretické práce
Finalizace a odevzdání
- duben - finalizace projektu, dokončení teoretické i praktické části práce, příprava prezentace, odevzdání obou částí práce
Obhajoba
- červen - obhajoba + prezentace kvalifikační práce na CD/DVD (v podobě pro tisk)
Recommended resources
KAFKA, Ondřej, KOTYZA, Michal. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0. Logo: 1000 Czech logo 1989-2008. Praha: Pavel Hrach - hra, 2009. ISBN 978-80-904483-0-8.
NEUMEIER, Marty. The brand gap: jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Praha: AnFas, c2008. ISBN 978-80-254-2150-5.
BERAN, Vladimír. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ISBN 978-80-260-7606-3.
Recommended resources
KAFKA, Ondřej, KOTYZA, Michal. Logo & corporate identity. 3., přeprac. vyd. Praha: Kafka design, c2014. ISBN 978-80-260-6771-9.
AIREY, David. Logo: nápad, návrh, realizace. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3151-0. Logo: 1000 Czech logo 1989-2008. Praha: Pavel Hrach - hra, 2009. ISBN 978-80-904483-0-8.
NEUMEIER, Marty. The brand gap: jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem. Praha: AnFas, c2008. ISBN 978-80-254-2150-5.
BERAN, Vladimír. Aktualizovaný typografický manuál. Rev. 6. vyd. Praha: Kafka design, 2012. ISBN 978-80-260-7606-3.
Enclosed appendices
1 CD-ROM
Appendices bound in thesis
illustrations
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Název práce: Promotion hudebního interpreta
Navržená známka vedoucího práce: 2
Navržená známka oponenta: 2
V úvodu obhajoby byla představena vysokoškolská kvalifikační práce formou nainstalovaného díla ve výstavním prostoru. Komise byla podrobně seznámena s hodnocením vedoucího práce a posudkem oponenta včetně navrhované známky. Dále byla komise seznámena i s teoretickou částí vysokoškolské kvalifikační práce.