Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat texty týkající se zákaznické spokojenosti. Konrétně texty z českého a anglického tisku.
Práce je rozdělena na dvě části, první je část teoretická, kde představuje zákaznickou spokojenost, definuje zákazníka, loajalitu zákazníků atd.
Teoretická část se také zabývá jazykem, dále také anglickým a českým jazykem.
V praktické části, jsou vybrány konkrétní články a provedeny analýzy. Jazyková analýza a obsahová analýza. Byly vybrány celkem čtyři články, dva články v českém jazyce, jeden článek v britské angličtině a jeden článek v americké angličtině.
Po analýze následuje její krátké shrnutí, kde jsou uvedeny vypozorované jazykové rysy a hlavní rozdíly v obsahu vybraných publikací.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis was to analyze texts related to customer satisfaction. In particular, texts from the Czech and English press.
The thesis is divided into two parts, the first is a theoretical part where it represents customer satisfaction, customer definition, customer loyalty,
The theoretical part also deals with the language, English and Czech language.
In the practical part are selected specific articles and analyzed. Language analysis and content analysis. A total of four articles, two articles in Czech, one article in British English and one article in American English were selected.
The analysis is followed by a brief summary of the distinct language features and major differences in the content of selected publications.
Customer satisfaction, Customer, Content analysis, Linguistic analysis
Rozsah průvodní práce
56
Jazyk
AN
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo analyzovat texty týkající se zákaznické spokojenosti. Konrétně texty z českého a anglického tisku.
Práce je rozdělena na dvě části, první je část teoretická, kde představuje zákaznickou spokojenost, definuje zákazníka, loajalitu zákazníků atd.
Teoretická část se také zabývá jazykem, dále také anglickým a českým jazykem.
V praktické části, jsou vybrány konkrétní články a provedeny analýzy. Jazyková analýza a obsahová analýza. Byly vybrány celkem čtyři články, dva články v českém jazyce, jeden článek v britské angličtině a jeden článek v americké angličtině.
Po analýze následuje její krátké shrnutí, kde jsou uvedeny vypozorované jazykové rysy a hlavní rozdíly v obsahu vybraných publikací.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis was to analyze texts related to customer satisfaction. In particular, texts from the Czech and English press.
The thesis is divided into two parts, the first is a theoretical part where it represents customer satisfaction, customer definition, customer loyalty,
The theoretical part also deals with the language, English and Czech language.
In the practical part are selected specific articles and analyzed. Language analysis and content analysis. A total of four articles, two articles in Czech, one article in British English and one article in American English were selected.
The analysis is followed by a brief summary of the distinct language features and major differences in the content of selected publications.
Customer satisfaction, Customer, Content analysis, Linguistic analysis
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Zásady pro vypracování
- jasná a srozumitelná formulace cílů a obsahové náplně bakalářské práce
- vymezení metodiky zpracování
- stručné zhodnocení stavu řešené problematiky
- provedení základního výzkumu
- prezentace vlastní práce a přístupů k řešení (návrh vlastních řešení)
- shrnutí a vyhodnocení výsledků řešení a splnění cíle
- pravidelné konzultace se školitelem
- pravidelné studium rešeršní literatury a relevantních pramenů
- adekvátní odkazy na použitou literaturu
- citace pramenů v seznamu použité literatury v souladu s normou ČSN ISO 690
Seznam doporučené literatury
Cavusgil, Salih Tamer, Knight, Gary A. a Riesenberger, John R. A framework of international business. Boston: Pearson Education, 2013. xxvii, 319 s. ISBN 978-0-13-259894-1.
O'Hara, Scarlett, ed. a Sturgeon, Alison, ed. The business book. London: Dorling Kindersley, 2014. 352 s. ISBN 978-1-4093-4126-0.
Jacka, J. Mike a Keller, Paulette J. Business process mapping: improving customer satisfaction. New York: John Wiley & Sons, ?2002. xv, 300 s. ISBN 0-471-07977-4.
Carter, Willie L. Process improvement for administrative departments: the key to achieving internal customer satisfaction. [USA]: BookSurge, 2008. 80 s. ISBN 978-1-4392-0104-6.
Lehtinen, Jarmo. Zákaznická strategie při správě společností. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012. 95 s. ISBN 978-80-7431-094-2.
Seznam doporučené literatury
Cavusgil, Salih Tamer, Knight, Gary A. a Riesenberger, John R. A framework of international business. Boston: Pearson Education, 2013. xxvii, 319 s. ISBN 978-0-13-259894-1.
O'Hara, Scarlett, ed. a Sturgeon, Alison, ed. The business book. London: Dorling Kindersley, 2014. 352 s. ISBN 978-1-4093-4126-0.
Jacka, J. Mike a Keller, Paulette J. Business process mapping: improving customer satisfaction. New York: John Wiley & Sons, ?2002. xv, 300 s. ISBN 0-471-07977-4.
Carter, Willie L. Process improvement for administrative departments: the key to achieving internal customer satisfaction. [USA]: BookSurge, 2008. 80 s. ISBN 978-1-4392-0104-6.
Lehtinen, Jarmo. Zákaznická strategie při správě společností. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012. 95 s. ISBN 978-80-7431-094-2.