Předložená diplomová práce se zabývá analýzou recruitmentu na internetu ve vybraném segmentu firem v České republice. Práce se zaměřuje převážně na zhodnocení náborových aktivit prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. V teoretické části práce je charakterizována problematika marketingové komunikace, vysvětlení základních pojmů týkajících se získávání zaměstnanců a následně jsou popsány aktuální trendy v náboru zaměstnanců v České republice. V praktické části předložené diplomové práce jsou pomocí metody analýzy dokumentů provedena výzkumná šetření zaměřená na zhodnocení a komparaci náborových aktivit ve vybraném segmentu firem v České republice. Po zhodnocení vybraných podniků jsou vyvozeny závěry, které jsou následně zpracovány do výzkumné zprávy.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with analysis of recruitment on the Internet in a selected segment of companies in the Czech Republic. The work focuses mainly on evaluation of recruitment activities through websites and social networks. The theoretical part of the thesis describes the issues of marketing communication, explanation of basic concepts related to employee recruitment and subsequently describes current trends in recruitment of employees in the Czech Republic. In the practical part of the diploma thesis, research is carried out using methods of analysis of documents aimed at evaluation and comparison of recruitment activities in a selected segment of companies in the Czech Republic. After evaluating of the selected companies conclusions are drawn, which are then processed into a research report.
Klíčová slova
recruitment, personální marketing, sociální sítě, Facebook, LinkedIn, kariérní stránky, značka zaměstnavatele, sociální média
Klíčová slova v angličtině
recruitment, personnel marketing, social network, Facebook, LinkedIn, career websites, employer branding, social media
Rozsah průvodní práce
105 s (164 347)
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou recruitmentu na internetu ve vybraném segmentu firem v České republice. Práce se zaměřuje převážně na zhodnocení náborových aktivit prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. V teoretické části práce je charakterizována problematika marketingové komunikace, vysvětlení základních pojmů týkajících se získávání zaměstnanců a následně jsou popsány aktuální trendy v náboru zaměstnanců v České republice. V praktické části předložené diplomové práce jsou pomocí metody analýzy dokumentů provedena výzkumná šetření zaměřená na zhodnocení a komparaci náborových aktivit ve vybraném segmentu firem v České republice. Po zhodnocení vybraných podniků jsou vyvozeny závěry, které jsou následně zpracovány do výzkumné zprávy.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with analysis of recruitment on the Internet in a selected segment of companies in the Czech Republic. The work focuses mainly on evaluation of recruitment activities through websites and social networks. The theoretical part of the thesis describes the issues of marketing communication, explanation of basic concepts related to employee recruitment and subsequently describes current trends in recruitment of employees in the Czech Republic. In the practical part of the diploma thesis, research is carried out using methods of analysis of documents aimed at evaluation and comparison of recruitment activities in a selected segment of companies in the Czech Republic. After evaluating of the selected companies conclusions are drawn, which are then processed into a research report.
Klíčová slova
recruitment, personální marketing, sociální sítě, Facebook, LinkedIn, kariérní stránky, značka zaměstnavatele, sociální média
Klíčová slova v angličtině
recruitment, personnel marketing, social network, Facebook, LinkedIn, career websites, employer branding, social media
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingu na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Zpracujte teoretický vstup ke značce zaměstnavatele a k recruitmentu na internetu.
Stručně popište zvolené metodologické přístupy a zvolený soubor firem.
Představte vlastní design výzkumu.
Realizujte vlastní výzkum.
Analyzujte získaná data a zpracujte výzkumnou zprávu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický vstup k marketingu na internetu se zaměřením na marketingovou komunikaci.
Zpracujte teoretický vstup ke značce zaměstnavatele a k recruitmentu na internetu.
Stručně popište zvolené metodologické přístupy a zvolený soubor firem.
Představte vlastní design výzkumu.
Realizujte vlastní výzkum.
Analyzujte získaná data a zpracujte výzkumnou zprávu.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
PUNCH, Keith a HENDL, Jan. Úspěšný návrh výzkumu. Vyd. 1. Praha: Portál, 2008. 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
PUNCH, Keith a HENDL, Jan. Úspěšný návrh výzkumu. Vyd. 1. Praha: Portál, 2008. 230 s. ISBN 978-80-7367-468-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Výborně
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta BP a sken průběhu obhajoby.