Tématem předložené diplomové práce je Event marketing ve vybraném podniku. Zvoleným podnikem je společnost AIMTEC a.s., která spolu se svými dceřinými společnostmi tvoří skupinu Aimtec. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace. Ústřední část je věnována event marketingu a veškerým jeho aspektům. V praktické části je charakterizována vybraná společnost a jsou popsány komunikační nástroje, které používá, se zaměřením na event marketingové aktivity. Podrobně je představena konference Trendy automobilové logistiky, kterou společnost pořádá a z analýzy 18. ročníku konference vyplývají návrhy na zlepšení. V projektové části je navržen koncept 20. ročníku konference Trendy automobilové logistiky. Práce je koncipována tak, aby byla přínosem a inspirací pro pořádající společnost.
Anotace v angličtině
The topic of submitted diploma thesis is Event marketing in the selected company. The selected company is AIMTEC a.s., which forms together with its subsidiaries the Aimtec group. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic terms of marketing and marketing communication. The main part is dedicated to event marketing and all its aspects. The practical part characterizes the selected company and describes its communication tools with focusing on event marketing. The conference Trends in Automotive Logistics organized by the selected company is presented in detail, and from the analysis of the 18th year of the conference provides suggestions for improvement. In project part is designed the concept of the 20th conference Trends in Automotive Logistics. The work is designed to be a contribution and inspiration to the organizing company.
Tématem předložené diplomové práce je Event marketing ve vybraném podniku. Zvoleným podnikem je společnost AIMTEC a.s., která spolu se svými dceřinými společnostmi tvoří skupinu Aimtec. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace. Ústřední část je věnována event marketingu a veškerým jeho aspektům. V praktické části je charakterizována vybraná společnost a jsou popsány komunikační nástroje, které používá, se zaměřením na event marketingové aktivity. Podrobně je představena konference Trendy automobilové logistiky, kterou společnost pořádá a z analýzy 18. ročníku konference vyplývají návrhy na zlepšení. V projektové části je navržen koncept 20. ročníku konference Trendy automobilové logistiky. Práce je koncipována tak, aby byla přínosem a inspirací pro pořádající společnost.
Anotace v angličtině
The topic of submitted diploma thesis is Event marketing in the selected company. The selected company is AIMTEC a.s., which forms together with its subsidiaries the Aimtec group. The thesis is divided into the theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic terms of marketing and marketing communication. The main part is dedicated to event marketing and all its aspects. The practical part characterizes the selected company and describes its communication tools with focusing on event marketing. The conference Trends in Automotive Logistics organized by the selected company is presented in detail, and from the analysis of the 18th year of the conference provides suggestions for improvement. In project part is designed the concept of the 20th conference Trends in Automotive Logistics. The work is designed to be a contribution and inspiration to the organizing company.
Zpracujte teoretický úvod do problematiky event marketingu.
Představte vámi vybraný podnik.
Charakterizujte konkrétní event marketingovou akci realizovanou v podniku a využívání event marketingu v podniku obecně.
Komplexně zhodnoťte event marketingovou akci a navrhněte doporučení pro její další ročníky.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretický úvod do problematiky event marketingu.
Představte vámi vybraný podnik.
Charakterizujte konkrétní event marketingovou akci realizovanou v podniku a využívání event marketingu v podniku obecně.
Komplexně zhodnoťte event marketingovou akci a navrhněte doporučení pro její další ročníky.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace: získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HAZDRA, Adam. Skvělé služby: jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. 160 s. ISBN 978-80-247-4711-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Hodnocení z obhajoby práce
Velmi dobře
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.