Práce se zabývá problematikou event marketingu, jeho charakterem a rozdělením. Teoretická část definuje event marketing jako pojem, poté se zaměřuje na jeho bližší charakteristiku a seznamuje s novými trendy v této oblasti. Zamýšlí se také nad jednotlivými činnostmi ve fázi plánování a nad definováním cílové skupiny. Praktická část obsahuje návrh konkrétního eventu pro vybranou neziskovou organizaci, která je v práci nejprve představena. Následně zpětně hodnotí reálný průběh tohoto eventu z několika hlediska a navrhuje možná opatření pro zlepšení
Annotation in English
The thesis deals with the issues of event marketing, its character and distribution. The theoretical part defines event marketing as a concept, then focuses on its more detailed characteristics and introduces new trends in the field. It also looks at individual activities at the planning stage and the definition of the target group. The practical part contains a proposal for a specific event for the selected non-profit organization, which is introduced first. Then retrospectively evaluates the real process of this event from several points of view and suggests possible improvement for it.
Keywords
Event marketing, Nezisková organizace, Návrh eventu, Nadace pro transplantace kostní dřeně, Evaluace
Práce se zabývá problematikou event marketingu, jeho charakterem a rozdělením. Teoretická část definuje event marketing jako pojem, poté se zaměřuje na jeho bližší charakteristiku a seznamuje s novými trendy v této oblasti. Zamýšlí se také nad jednotlivými činnostmi ve fázi plánování a nad definováním cílové skupiny. Praktická část obsahuje návrh konkrétního eventu pro vybranou neziskovou organizaci, která je v práci nejprve představena. Následně zpětně hodnotí reálný průběh tohoto eventu z několika hlediska a navrhuje možná opatření pro zlepšení
Annotation in English
The thesis deals with the issues of event marketing, its character and distribution. The theoretical part defines event marketing as a concept, then focuses on its more detailed characteristics and introduces new trends in the field. It also looks at individual activities at the planning stage and the definition of the target group. The practical part contains a proposal for a specific event for the selected non-profit organization, which is introduced first. Then retrospectively evaluates the real process of this event from several points of view and suggests possible improvement for it.
Keywords
Event marketing, Nezisková organizace, Návrh eventu, Nadace pro transplantace kostní dřeně, Evaluace