Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu vybrané organizace. Úvodní částí marketingové plánu bylo představení organizace. Dále byly analyzovány vnitřní a vnější faktory. Tyto faktory byly podrobeny SWOT analýze, která je podkladem pro zacílení služby na trh. Služba je detailně popsána v marketingovém mixu. Na tomto základě jsou vytvořeny akční plány organizace. Závěrečnou částí práce jsou návrhy, které vychází z marketingového plánu.
Annotation in English
The diploma thesis is focused on proposal of marketing plan of selected organization. The introductory part of thesis was about presentation of chosen organization. Afterward internal and external factors were analysed. These factors have been subjected to a SWOT analysis that is the basis for targeting the service to the market. The service is described in detail in the marketing mix. On this basis, the organization's action plans are created. The final part of the thesis are the proposals based on the marketing plan.
Keywords
marketing, marketingový plán, organizace, události
Keywords in English
marketing, marketing plan, organization, events
Length of the covering note
106 s.
Language
CZ
Annotation
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu vybrané organizace. Úvodní částí marketingové plánu bylo představení organizace. Dále byly analyzovány vnitřní a vnější faktory. Tyto faktory byly podrobeny SWOT analýze, která je podkladem pro zacílení služby na trh. Služba je detailně popsána v marketingovém mixu. Na tomto základě jsou vytvořeny akční plány organizace. Závěrečnou částí práce jsou návrhy, které vychází z marketingového plánu.
Annotation in English
The diploma thesis is focused on proposal of marketing plan of selected organization. The introductory part of thesis was about presentation of chosen organization. Afterward internal and external factors were analysed. These factors have been subjected to a SWOT analysis that is the basis for targeting the service to the market. The service is described in detail in the marketing mix. On this basis, the organization's action plans are created. The final part of the thesis are the proposals based on the marketing plan.
Keywords
marketing, marketingový plán, organizace, události
Keywords in English
marketing, marketing plan, organization, events
Research Plan
Vymezte problematiku marketingového plánování a s ním související pojmy.
Představte vybranou organizaci.
Analyzujte dosavadní využívání marketingových nástrojů.
Navrhněte marketingový plán vybrané organizace.
Research Plan
Vymezte problematiku marketingového plánování a s ním související pojmy.
Představte vybranou organizaci.
Analyzujte dosavadní využívání marketingových nástrojů.
Navrhněte marketingový plán vybrané organizace.
Recommended resources
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HANZELKOVÁ, Alena, KEŘKOVSKÝ, Miloslav, ODEHNALOVÁ, Dana, VYKYPĚL, Oldřich. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha: C. H. Beck, 2009. C. H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Recommended resources
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
HANZELKOVÁ, Alena, KEŘKOVSKÝ, Miloslav, ODEHNALOVÁ, Dana, VYKYPĚL, Oldřich. Strategický marketing: teorie pro praxi. Praha: C. H. Beck, 2009. C. H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Excellent
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.