Předložená práce je zaměřena na volby do poslanecké v roce 2017 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena detailní analýza aktivity stran ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD, a České pirátské strany v sociálních médiích za období předcházející parlamentním volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních aktivit jednotlivých stran. Klíčová část práce ukázala rozdíly mezi jednotlivými kampaněmi a zhodnotila jejich úspěšnost.
Annotation in English
The present work is focused on the political marketing of elections to The Chamber of deputies in 2017. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD and Czech Pirate Party in social media for the period before elections to The Chamber of deputies. The research was carried out to gather necessary data for comparing the communication activities of selected political parties. The key part of the work shows differences between campaigns and evaluates their success.
Keywords
politický marketing, sociální média, volby, poslanecká sněmovna
Keywords in English
political marketing, social media, elections, The Chamber of deputies
Length of the covering note
107 s.
Language
CZ
Annotation
Předložená práce je zaměřena na volby do poslanecké v roce 2017 z pohledu politického marketingu. V práci byl zpracován teoretický úvodu do problematiky politického marketingu. Následně byla provedena detailní analýza aktivity stran ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD, a České pirátské strany v sociálních médiích za období předcházející parlamentním volbám. Provedený výzkum zajistil data potřebná pro srovnání komunikačních aktivit jednotlivých stran. Klíčová část práce ukázala rozdíly mezi jednotlivými kampaněmi a zhodnotila jejich úspěšnost.
Annotation in English
The present work is focused on the political marketing of elections to The Chamber of deputies in 2017. It consists of a theoretical introduction to the issue of political marketing, followed by a detailed analysis of activities of political parties ANO, ODS, ČSSD, TOP 09, KSČM, KDU ČSL, STAN, SPD and Czech Pirate Party in social media for the period before elections to The Chamber of deputies. The research was carried out to gather necessary data for comparing the communication activities of selected political parties. The key part of the work shows differences between campaigns and evaluates their success.
Keywords
politický marketing, sociální média, volby, poslanecká sněmovna
Keywords in English
political marketing, social media, elections, The Chamber of deputies
Research Plan
Zpracujte teoretický úvod do problematiky politického marketingu.
Představte vybrané politické strany a jejich komunikační aktivity.
Analyzujte rozdíly mezi kampaněmi vybraných stran.
Zhodnoťte úspěšnost kampaní v závislosti na jejich cílech.
Porovnejte výsledky s loňským šetřením úspěšnosti marketingu skrz sociální media při krajských volbách 2016.
Research Plan
Zpracujte teoretický úvod do problematiky politického marketingu.
Představte vybrané politické strany a jejich komunikační aktivity.
Analyzujte rozdíly mezi kampaněmi vybraných stran.
Zhodnoťte úspěšnost kampaní v závislosti na jejich cílech.
Porovnejte výsledky s loňským šetřením úspěšnosti marketingu skrz sociální media při krajských volbách 2016.
Recommended resources
CHYTÍLEK, Roman, EIBL, Otto, MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012. ISBN 978-80-7325-281-6.
JABŁOŃSKI, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2006. ISBN 80-7364-011-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. 1. vyd. Olomouc: Periplum, 2007. ISBN 978-808-6624-365.
Recommended resources
CHYTÍLEK, Roman, EIBL, Otto, MATUŠKOVÁ, Anna. Teorie a metody politického marketingu. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012. ISBN 978-80-7325-281-6.
JABŁOŃSKI, Andrzej a kol. Politický marketing: úvod do teorie a praxe. 1. vyd. Brno: Barrister & Principal, 2006. ISBN 80-7364-011-2.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip a KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
ŠARADÍN, Pavel. Politické kampaně, volby a politický marketing. 1. vyd. Olomouc: Periplum, 2007. ISBN 978-808-6624-365.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
maps, graphs, tables
Taken from the library
Yes
Full text of the thesis
Thesis defence evaluation
Very Good
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Viz posudky vedoucího a oponenta práce a sken průběhu obhajoby.