Předložená bakalářská práce je zaměřená na obchodní strategii společnosti Fortion Network. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se soustředí na charakteristiku malých a středních podniků, B2B trh, analýzu konkurence, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a obchodní strategii. V druhé praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na Fortion Networks. Napřed je představena společnost a její služby. Poté je provedena analýza konkurence v oblasti managed serverů. Následují analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Z výstupů analýz je vytvořena SWOT analýza. V závěru je představena současná strategie, definovány cíle, navržené opatření pro dosažení cílů a zhodnocení současné a navržené strategie.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis is aimed on business strategy of Fortion Networks. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is focused on characteristics of the small and medium-sized enterprises, B2B market, analysis of business competition, the external and the internal environment analysis, SWOT analysis and business strategy. In the second practical part are pieces of knowledge of theoretical part applied on Fortion Networks. At first is introduced the company and its services. The second part consist of constructed the anaysis of business competition in managed market area. Then the thesis includes external and internal environment analysis. The SWOT analysis is generated from outputs. The thesis is finished by introduction of actual strategy, definition of goals and requirements for achieving goals and evaluation of actual and devised strategy.
Klíčová slova
vnější okolí, vnitřní okolí, SWOT analýza, analýza konkurence, obchodní strategie
Klíčová slova v angličtině
external environment, internal environment, SWOT analysis, analysis of business competition, business strategy
Rozsah průvodní práce
76 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce je zaměřená na obchodní strategii společnosti Fortion Network. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části se soustředí na charakteristiku malých a středních podniků, B2B trh, analýzu konkurence, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, SWOT analýzu a obchodní strategii. V druhé praktické části jsou poznatky z teoretické části aplikovány na Fortion Networks. Napřed je představena společnost a její služby. Poté je provedena analýza konkurence v oblasti managed serverů. Následují analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Z výstupů analýz je vytvořena SWOT analýza. V závěru je představena současná strategie, definovány cíle, navržené opatření pro dosažení cílů a zhodnocení současné a navržené strategie.
Anotace v angličtině
The presented bachelor thesis is aimed on business strategy of Fortion Networks. The thesis is divided into two parts. The first theoretical part is focused on characteristics of the small and medium-sized enterprises, B2B market, analysis of business competition, the external and the internal environment analysis, SWOT analysis and business strategy. In the second practical part are pieces of knowledge of theoretical part applied on Fortion Networks. At first is introduced the company and its services. The second part consist of constructed the anaysis of business competition in managed market area. Then the thesis includes external and internal environment analysis. The SWOT analysis is generated from outputs. The thesis is finished by introduction of actual strategy, definition of goals and requirements for achieving goals and evaluation of actual and devised strategy.
Klíčová slova
vnější okolí, vnitřní okolí, SWOT analýza, analýza konkurence, obchodní strategie
Klíčová slova v angličtině
external environment, internal environment, SWOT analysis, analysis of business competition, business strategy
Zásady pro vypracování
Charakterizujte problematiku MSP a tvorby obchodní strategie.
Představte vybraný podnik.
Proveďte analýzu vybraných prvků okolí vybraného podniku.
Představte a zanalyzujte aktuální obchodní strategii.
Navrhněte zlepšení obchodní strategie.
Zásady pro vypracování
Charakterizujte problematiku MSP a tvorby obchodní strategie.
Představte vybraný podnik.
Proveďte analýzu vybraných prvků okolí vybraného podniku.
Představte a zanalyzujte aktuální obchodní strategii.
Navrhněte zlepšení obchodní strategie.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9788071794530.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3494-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Přeložil Tomáš JUPPA, přeložil Martin MACHEK. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
KEŘKOVSKÝ, Miloslav a Oldřich VYKYPĚL. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. C.H. Beck pro praxi. ISBN 9788071794530.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: Metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3494-1.